You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje lata 80-te oczami nastolatka. #31 TemaTygodnia

in #polish6 years ago

Witaj post super ja też ślubowałam w tym samym roku 28 grudnia pamiętam te pieluchy nie mieliśmy wirówki ale miałam duży radiomagnetofon Hania i zamieniłam się na wirówkę ze znajomymi. Mój mąż był w wojsku w Złocieńcu ,przypomniałeś mi tamte czasy a było ciężko jak pamiętam. Pozdrawiam...... :)

Sort:  

Tak był czołgistą, a on się urodził 13 sierpnia a jak się nazywa twój brat to się zapytam czy zna...... My też praliśmy we Frani Pozdrawiam :)

To mąż może był czołgistą, pod Złocieńcem była baza czołgów. Brat też tam służył.
Ja ślubowałem 13 października - moja magiczna cyfra i szczęśliwa. My na początku praliśmy w małej Franii. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61123.62
ETH 2642.27
USDT 1.00
SBD 2.59