You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stało się. Od dzisiaj. Wracam do wegetarianizmu.

in #polish7 years ago

15 lat temu też byłam a potem przerwałam. Obudzenie nastąpiło wczoraj. No i cóż nie ma odwrotu. Nawet nie ma takiej opcji :) To super. Masz jakieś najbardziej ilubione wegetariańskie potrawy?

Sort:  

Moja żona głównie gotuje, ale zazwyczaj gdy jestem w restauracjach to wybieram ser smażony - na szczęście bardzo popularne na Dolnym śląsku.
Do smarowania to pasty z Luntera są fajne, np. skwarkowa i łatwo ją zrobić. Sami robimy często pastę soczewicową na kanapki, albo bigos wege (zamiast kiełbasy dodajemy wędzonej papryki).

Mam pytanie do pasty z soczewicy jak to się robi? Warzywny bigos jest prze pyszny :)

Ja też uwielbiam pasty z soczewicy :) Pycha :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56512.08
ETH 2344.21
USDT 1.00
SBD 2.33