Czas na ankiete!

in #polish7 years ago (edited)

Mianowicie...

Ostatnio przeżywam renesans w dziedzinie kulinarnym i przejawia sie to eksperymentowaniem w kuchni.
Tak tak, ja generalnie bardzo lubie sobie pokiziać, pogotować i popróbować jak również porządnie zjeść. To dlatego też ten temat mnie interesuje jak również motywuje do samodzielnego gotowania.

I tutaj pytanie. Czego bardziej lubicie używać w kuchni do przyprawiania potraw.
Pytanie jest bardzo proste.
Czego używasz do przyprawiania potraw?
Ja dla ścisłości od paru dobrych tygodni przeżywam okres fascynacji pieprzem ziołowym, zamiast przyprawki. Osobiście nie lubie przyprawki, magi i takich tam, dlatego odkycie pieprzu ziołowego to jest to.
Prosze podzielcie się swoimi smakowymi doświadczeniami kulinarno-smakowymi.

Z kuźni smaków
Cmoka Was Gosia

Sort:  

:) kurkuma, pieprz czarny, bialy, zielony, czerwony, ziolowy, czarnuszka, ziele angielskie, gozdziki,
....papryka, cynamon, galka muszkatolowa, czosnek, wlasna przyprawka z suszonych warzyw i soli himalajskiej, suszone grzyby sproszkowane( Kurki, pieczarki, podgrzybki, prawdziwki), sol himalajska, sol czarna kalamanak, oczywiscie wszystkie mozliwe ziola, suszony mniszek lekarski, czosnek niedzwiedzi i tym podobne ... pestka papaya i avokado ....i milion innych przypraw ktore juz mi sie nie mieszcza w szufladach ....:) mam fiola na punkcie przypraw a ziola susze wlasne i wszystkie uzbierane w naturze ....:)

To mi sie podoba swoje wlasne przyprawianie :) Ja tez' nasuszylam czego tylko sie dalo.
Uwielbiam takie gotowanie

No wlasnie rowniez kocham gotowac, wymyslac ... i na dodatek jesc co jest troche moja zguba jezeli o nadwage chodzi ...:) szukam ciagle czegos nowego zeby mi podpasowalo :) zebym byla najedzona, zaspokojona smakiem a nie tyla :)))) ...

Kij ma dwa kon'ce, jest przyjemnosc jedzenia i potem dziala sila ciezkosci ;)
No ale ja to mam tak ze uwielbiam chodzic' i biegac' spiewac' jak slowiczek ;)
Jes'c' zawsze bede tylko dbam oto aby bylo aktywnie :)

Jedzenie przyprawia się miłością! Bum :)

oo tak to najlepsza przyprawa na swiecie ....

Romantyk w kuchni :)

Jestem słabym kucharzem, ale zawsze gdy robię sobie jakieś mięso w sumie nie zależnie od rodzaju dodaje... wszystko co mam w szafce i ładnie pachnie. Zawsze wychodzi dobre!

Nie ma jak gotowanie z serca :)

Czubrica zielona i czerwona. Zieloną lubię do mizerii, czerwoną do wszystkiego innego (mięso, warzywa).

Nigdy o tym nie slyszalam. Musze zaguglowac'...

A tak do pasty serowej uwielbiam.

A tak do pasty serowej uwielbiam

Cynamon, cayene,curry,sol,pieprz

Cynamonik tez' sol himalajska i pieprz sobie sama miele.... Super sprawa

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58603.60
ETH 2628.30
USDT 1.00
SBD 2.45