You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czas na ankiete!

in #polish7 years ago (edited)

:) kurkuma, pieprz czarny, bialy, zielony, czerwony, ziolowy, czarnuszka, ziele angielskie, gozdziki,
....papryka, cynamon, galka muszkatolowa, czosnek, wlasna przyprawka z suszonych warzyw i soli himalajskiej, suszone grzyby sproszkowane( Kurki, pieczarki, podgrzybki, prawdziwki), sol himalajska, sol czarna kalamanak, oczywiscie wszystkie mozliwe ziola, suszony mniszek lekarski, czosnek niedzwiedzi i tym podobne ... pestka papaya i avokado ....i milion innych przypraw ktore juz mi sie nie mieszcza w szufladach ....:) mam fiola na punkcie przypraw a ziola susze wlasne i wszystkie uzbierane w naturze ....:)

Sort:  

To mi sie podoba swoje wlasne przyprawianie :) Ja tez' nasuszylam czego tylko sie dalo.
Uwielbiam takie gotowanie

No wlasnie rowniez kocham gotowac, wymyslac ... i na dodatek jesc co jest troche moja zguba jezeli o nadwage chodzi ...:) szukam ciagle czegos nowego zeby mi podpasowalo :) zebym byla najedzona, zaspokojona smakiem a nie tyla :)))) ...

Kij ma dwa kon'ce, jest przyjemnosc jedzenia i potem dziala sila ciezkosci ;)
No ale ja to mam tak ze uwielbiam chodzic' i biegac' spiewac' jak slowiczek ;)
Jes'c' zawsze bede tylko dbam oto aby bylo aktywnie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58607.22
ETH 2616.94
USDT 1.00
SBD 2.43