Wydrukowano dom 38m za ok 40 tys zł w 24 godziny !

in #polish6 years ago (edited)

Cześć!

Dzisiaj informuję o technologii szybkiego budowania domów :)
Wybudowano (a właściwie wydrukowano) dom 38m² w mniej niż 24 godziny. Koszt = ok 40 tys. zł. Jak widać to jest możliwe.
To bardzo dobra wiadomość dla obywateli biednej polski, skąd ludzie uciekają na zachód by być godnie wynagradzani za pracę zamiast być wyzyskiwani przez polskich „gówno-przedsiębiorców” a reszta, która została w kraju po prostu nie stać na zakup mieszkania za 300 tys. zł.
Link do artykułu poniżej.

Jeżeli spodobała Ci się ta informacja, doceń mnie :)

https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/dom-z-drukarki-3d-apis-cor-powstal-w-24-godziny/42sv0n9

Sort:  

Taki pomysł chodził mi po głowie od czasu gdy usłyszałem o drukarkach 3D. Fajnie że ktoś go zrealizował, myślę że za kilka lat będzie to technologia ogólnie stosowana.

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Steemit to nie zbiór wklejanych linków. Takie posty mają bardzo dużą szansę na otrzymanie flag i stanie się niewidocznymi.

No właśnie nie byłem pewien. Dziękuję za informację. Możesz mi wyjaśnić jak się ma publikowanie treści i wstawiania linków do zewnętrznych serwisów? Albo gdzie jest o tym mowa w regulaminie Steemit? Dziękuję :)

Tylko ciekawe jak z wytrzymałością takiej budowli.
W ogóle są jakieś firmy w Polsce co wydrukują taki dom? :P

Budowla ponoć wytrzyma 175 lat. W polsce chyba jeszcze nie ma takich firm.

Ponoć :) W Polsce to pewnie dowalą 2x tyle i będzie.

Ps. Jak chcesz wrzucać same linki to wrzucaj na https://strimi.pl i odpowiednio taguj, ponieważ steemit to nie jest dobre miejsce na same linki.

Dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67073.12
ETH 3507.19
USDT 1.00
SBD 3.18