You are viewing a single comment's thread from:

RE: od 5$ do 5mln$ - strata goni stratę

in #polish6 years ago

Ja osobiscie preferuje inny rodzaj handlu... 10% to niedopuszczalnie duzo. Mowisz ze spekulujesz intuicyjnie, patrzac po tranzakcjach wchodzisz w rynek wielokrotnie .... czyli skalpownie . Jak wiesz spekulacje to bardzo, bardzo szeroki temat. Wynik nie zawsze jest ciekawy. Istotne jest to co powoduje ze otwierasz pozycje, dlaczego zmnieniasz zdanie, dlaczego zamykasz tak wczesnie czy pozno. Mnie fascynuje psychologia, zludzenia umyslu i jak ludzie sami potrafia sie przekonac ze maja racje. Niesamowite!!

Sort:  

Jeśli kiedykolwiek ryzykuje 10% to i tak jest to tylko % z czesci kapitału. Nigdy nie wpłacam całości kapitału do brokera i właśnie ze względu na kwestie psychologiczne bo zawsze coś może się wydarzyć ze użyje się większej ilości kapitału niż się zakładało. To co teraz robię to trening trzymania się zasad z kontrola. Wczoraj tez skończyło się dla mnie SL. Nie wiem jak przejdę przez te pierwsze poziomy, spready sa na prawdę ponad 3 razy większe niż mam gdzie indziej, ale lubię takie wyzwania dlatego się nie poddaje. Mimo 5 SL w tym miesiącu wciąż jestem na plusie +0,92%, miesiąc się jeszcze nie skończył. Masz racje ze ryzyko 10% całego kapitału jest szaleństwem, dla mnie to i 2% to nie tak mało. Odkąd pisze o tym co robię czuje za duża presję i stad od razu więcej zleceń, większe ryzyko no i straty. Chce za szybko zarobić, a wtedy z reguły są straty. Jeśli interesują Cię tematy psychologiczne na rynku forex to bardzo fajnie to przedstawia tzw. Wiking na nagraniach TJS na YouTube. Tu link do pierwszej części polecam posłuchać. Zawsze można puścić w przyspieszonym tempie dla oszczędności czasu.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65407.18
ETH 3576.28
USDT 1.00
SBD 2.48