You are viewing a single comment's thread from:

RE: Teoria wielkiego Campera (cz. 1?)

in #polish7 years ago

Szkoda że w Polsce nie ma więcej stanowisk do parkowania aut elektrycznych i Camperów. Chodzi mi o gniazdka, które za opłatą (najlepiej kryptowalutową ;) ) można by wykorzystać do pobierania energii podczas postoju (lub naładowania baterii elektryka).

Sort:  

Tak i przez noc kryptowaluta skoczy i okaże się, że "zatankowałeś" za tysiąc zł ;) Chociaż może być i w drugą stronę ;)

Hm, nie bardzo rozumiem. Na automacie wyświetliłaby się cena przed ładowaniem. Zapłaciłbym kryptowalutą z góry za daną ilość kilowatogodzin, więc nie byłoby zaskoczenia co do ceny. Zmiana kursu nie wpłynęła by na mnie - miałbym to, na co się zgodziłem.

A to nie wiedziałam, że na stanowiskach do ładowania płaci się za określoną ilość kwh z góry. Potem odcinają napięcie?

W tych miejscach, które widziałem (a widziałem takich niewiele) tak to właśnie działało. Bez tego ktoś by przecież mógł się podładować i odjechać bez płacenia. ;)

Ok, dzięki za wyjaśnienie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61475.37
ETH 2485.94
USDT 1.00
SBD 2.61