You are viewing a single comment's thread from:

RE: Chcesz być zdrowy, inteligenty, piękny i młody? Wsiadaj na rower - oto kilkanaście najważniejszych powodów dla których warto pedałować

in #polish7 years ago

Z chęcią bym na rowerze jeździł, nawet i do pracy, ale mam dwie przeszkody, których nie jestem w stanie obejść:

  • Nie mam gdzie trzymać roweru. Brak piwnicy, garażu czy strychu. Jedyne wyjście to balkon, czyli taszczenie roweru przez całe mieszkanie tam i z powrotem. A balkon w deszczu cały mokry.
  • Część mojej drogi do pracy to trochę niebezpieczny odcinek, na którym dwa samochody ledwo się mieszczą, a pobocza niestety nie ma.
Sort:  

Zawsze znajdzie się miejsce na rower, zawsze, wszystko zależy od twojej determinacji oraz poczucia minimalizmu. Ja trzymam rower w pokoju od lat - najbezpieczniejsze miejsce dla roweru i zarazem najbardziej wygodne.

Takich stojaków jest mnóstwo, ogranicza Cię jedynie własna wyobraźnia. :)

No ja nie mam żadnej ściany wolnej, więc nie wiem gdzie miałbym taki stojak postawić. A jaką masz powierzchnię mieszkania/pokoju?

Pokój 17,5 m2, przy ścianie stoją sobie dwa rowery. Mam jednak świadomość, że nie każdy jest takim minimalistą.

Podwieszany na suficie? Zamiast szafy? Gdzieś na pewno by się wcisnął . Są też rowery składne, można złożyć kierownicę wzdłuż ramy... możliwości jest naprawdę dużo.

Zobacz jakie są ciekawe rozwiązania pod hasłem "bike holder".

Jedyne ściany wolne w moim mieszkaniu to te nad łóżkami, ale raczej tam roweru bym nie montował :)

Zawsze zostaje sufit..

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65955.88
ETH 3055.54
USDT 1.00
SBD 3.69