Sort:  

ja bym to tak zostawił. bo przy takim podziale to co innego będzie w tagu #polish?

Wszystko i nic. Czarna dziura :)

Według mnie to najsensowniejsze wyjście.
Każdy nowy trafiając na #polish wybierze z całości oferty swoje zajawki, ale równolegle może śledzić co słychać w innych często nieoczywistych ogródkach.
Ja czytając, trafiam przez przypadek na perełki, na które przez przyzwyczajenia nigdy bym nie wdepnął.
Siedziałbym w tagu #pl-muzyka pewnie i ukisiłbym się we własnym sosie.

Na marginesie uważam, że z tym szambem trochę przesadzasz. Dziś czytałem artykuł o wycieczce przez Jurę, o eko-luminescencji. Ponadto zaciekawiły mnie choćby poniedziałki @hallmanna, secesyjne boje @dutmistrza, wieżowe historie @bowess czy burza uczuć @wadera.

Jak na jeden dzień to ... ocean fajnych tekstów.
Naprawdę nie jest, źle.
Nie mam facebooka, ale jak porównasz co Tobie dziś tam wybiło to pewnie zmienisz choć trochę zdanie :)

Inaczej tego nie widzę. Trzeba starać się rozwijać inne tagi, a polish jako zsyp śmieci. Ludzie nie chcą się adaptować, deweloperzy (np. heimindanger twórca dtube) nie odpisał na wiadomość by wprowadzić tagi z prefiksem dtube (jak kiedyś) - spam rośnie o wiele za szybko, nie widzę tego inaczej.

Ale co zrobimy później, gdy i pozostałe tagi staną się szambem?

Muszą powstać kuratorzy, którzy będą flagować niewłaściwe posty (o ile upomnienie będzie, bo wiadomo)

Nie ukrywam, że od jakiegoś czasu przeglądając #polish zatrzymuję się na dłużej przy nowych użytkownikach, reestemach i niektórych zdjęciach. Dlaczego? Dlatego, że wartościowe teksty czytam pod #pl-artykuly, #tematygodnia a przede wszystkim w moim feed. Ostatnio dodałam do zakładek np. #pl-wierszokleci, #pl-architektura i mogę dodać wiele innych, wiadomo.
Doszłam do wniosku, że lepiej dać mniej silniejszych upvote's dziennie komuś, kto na to zasługuje niż więcej słabych, które rozejdą się po kościach, zwłaszcza że mój głos nie ma jakiejś wielkiej mocy a nie wszyscy nowi użytkownicy zasługują na to żeby ich windować od razu.
Tak czy owak, treść jaka jest pod tagami jest również na #polish, stawiam więc na tagi.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62339.62
ETH 2444.37
USDT 1.00
SBD 2.62