You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit] Polskie szambo wylało... czy da się uratować #polish?

in #polish7 years ago (edited)

Według mnie to najsensowniejsze wyjście.
Każdy nowy trafiając na #polish wybierze z całości oferty swoje zajawki, ale równolegle może śledzić co słychać w innych często nieoczywistych ogródkach.
Ja czytając, trafiam przez przypadek na perełki, na które przez przyzwyczajenia nigdy bym nie wdepnął.
Siedziałbym w tagu #pl-muzyka pewnie i ukisiłbym się we własnym sosie.

Na marginesie uważam, że z tym szambem trochę przesadzasz. Dziś czytałem artykuł o wycieczce przez Jurę, o eko-luminescencji. Ponadto zaciekawiły mnie choćby poniedziałki @hallmanna, secesyjne boje @dutmistrza, wieżowe historie @bowess czy burza uczuć @wadera.

Jak na jeden dzień to ... ocean fajnych tekstów.
Naprawdę nie jest, źle.
Nie mam facebooka, ale jak porównasz co Tobie dziś tam wybiło to pewnie zmienisz choć trochę zdanie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62311.03
ETH 2443.26
USDT 1.00
SBD 2.69