You are viewing a single comment's thread from:

RE: RIposty w cyklu #temaTYgodnia

in #polish7 years ago

Przed chwilą skomentowałem post od @alcik i właśnie zaproponowałem podpięcie się tematu pod #tematygodnia. Sam tekst powstał dzięki tej inicjatywie i nie mam żadnych zastrzeżeń, aby został dodany do kolejnego spisu tekstów.

Sort:  

Super :) A co myślisz o zgłaszaniu RIpost nie przez autora RIposta, tylko przez autora postu oryginalnego? (argumenty za tym rozwiązaniem podałem w moim tekście).

Nie wiem czy najlepszym (i w sumie najprostszym) rozwiązaniem nie będzie tutaj po prostu użycie przez autora posta odpowiedniego taga, a dopiero później autor oryginalny to potwierdzi w komentarzu. W ten sposób post na pewno nie zostanie przegapiony.

Masz na myśli po prostu tag #tematygodnia, czy jakiś specjalny np. #tematygodnia-riposta? Jak by Ci było wygodniej?

I co jeśli np. autor oryginalny w swoim komentarzu napisze, że to mu się nie podoba, że autor RIposta podebrał mu temat i komentatorów, i to jego zdaniem nie jest fair?

Najlepiej chyba wszystko ładować do #tematygodnia. Przeglądam posty co jakiś czas, więc na pewno wyłapię odpowiedź oryginalnego autora. Mam też nadzieję, że nikt nie będzie się zachowywać na tak niskim poziomie - zawsze można go wykluczyć z zabawy.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61555.74
ETH 2980.33
USDT 1.00
SBD 2.51