You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Ciężkie Granie" - zespół - Rammstein - film Od zmierzchu do świtu.

in #polish6 years ago

Rammsteina nigdy nie lubiłem, ale co poradzić, mam wrodzoną niechęć do języka niemieckiego i nic na to nie poradzę. Chociaż TATU swego czasu słuchałem i tutaj taki miks:

Co do Mortal Kombat - pierwszy film był naprawdę dobrą ekranizacją, o dwójce lepiej chyba zapomnieć. Ale obie części miały genialne soundtracki - zarówno piosenki jak i original score:

Sort:  

To masz tu do serii.

Połączenie Niemców z Ruskimi, zawsze się z tego śmiałem, nie że nie podobało mi się. Tylko jeszcze nie dawno stali z karabinami na przeciw siebie, a teraz razem na scenie. I to jest super. Co do soundtracków zawsze jak słyszę jak ktoś mówi, muzyka z filmu, mam w głowie muzykę z filmu Kruk. Dzięki za przypomnienie muszę poszukać w sieci, kiedyś miałem nawet kasetę z muzyką z filmu, no i trzeba sobie film przypomnieć.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63658.03
ETH 3299.99
USDT 1.00
SBD 3.90