"Ciężkie Granie" - zespół - Rammstein - film Od zmierzchu do świtu.

in #polish6 years ago (edited)

image.png

Niemiecki zespół który powstał w 1994 roku, od czasu założenia grupy, ich skład się nie zmienił do dnia dzisiejszego. Zespół jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych grup muzycznych pochodzenia niemieckiego na świecie.
Zespół debiutowała w 1995 roku albumem Herzeleid, jednak prawdziwy rozgłos zyskał dopiero po wydaniu albumu Sehnsucht w 1997 roku. W Polskim wydaniu płyty wokalista wita się ze słuchaczami po Polsku.

___ Cześć, jesteśmy Rammstein. Pozdrawiamy całą Polskę i życzymy wielu miłych wrażeń przy słuchaniu naszej nowej płyty pod tytułem Sehnsucht. ___



Rammstein - Engel


Utwór Engel jest jednym z popularniejszych utworów grupy, to jest chyba pierwszy ich kawałek który usłyszałem. Utwór znalazł się na ścieżce dźwiękowej filmu Mortal Kombat 2: Unicestwienie z 1997 roku. Utwór także doczekał się wersji Angielskiej, lecz przeszło to bez większego echa.
Teledysk zainspirowany został przez film Od zmierzchu do świtu

Utwór - Du hast


Piosenka pochodzi z drugiej płyty zespołu Sehnsucht jest to także singiel promujący płytę.
Utwór jest często wykorzystywany w filmach, zwiastunach. Teledysk do piosenki inspirowany jest filmem Wściekłe psy Quentina Tarantino.

Ich will


Utwór pochodzi z trzeciej płyty zespołu, teledysk prezentuje, jak człowiek poprzez czynienie zła może łatwo zapisać się w historii.

Ohne Dich


Ballada Ohne Dich pochodzi z albumu Reise, Reise. Podczas trasy koncertowej promującą płytę przy tym utworze wraz z zespołem zagrał zespół Apocalyptica.
Swoją grą na wiolonczelach do tej piosenki w tle, nadał utworowi jeszcze smutniejszy charakter.

Apocalyptica

Grupa zadebiutowała w 1996 roku interpretacjami utworów z repertuaru Metalliki. Album Plays Metallica by Four Cellos cieszył się dużą popularnością na świecie sprzedając się w nakładzie ponad miliona egzemplarzy.

Apocalyptica - Nothing Else Matters


Od 2014 roku zespół współpracuje z byłym wokalistą formacji Scars on Broadway - Frankym Perezem w grupie ma funkcję muzyka sesyjnego i koncertowego



Apocalyptica współpracuje z wieloma artystami, a członkowie zespołu wystąpili gościnnie na ponad 10 albumach różnych wykonawców np. The Rasmus, HIM, Sepultura.

Apocalyptica - Not Strong Enough (Feat. Brent Smith)


Apocalyptica - I Don't Care ft. Adam Gontier#####


Adam Gontier wokalista i gitarzysta, wraz z innymi muzykami tworzą zespół Groundswell który w 1997 roku zmienił nazwę na Three Days Grace

Three Days Grace - Home


Podobało się, może masz jakieś sugestie co do prowadzenia mojego kanału "Ciężkie Granie" zaproponuj coś, może uda mi się go bardziej rozwinąć.

                    pomoc Wikipedia
Sort:  

Oby więcej takich treści. Podoba mi się regularność daje followa żeby nie przegapić kolejnych treści :)

Dzięki bardzo, będzie regularność. Odwdzięczam się też masz ode mnie follow

Rammsteina nigdy nie lubiłem, ale co poradzić, mam wrodzoną niechęć do języka niemieckiego i nic na to nie poradzę. Chociaż TATU swego czasu słuchałem i tutaj taki miks:

Co do Mortal Kombat - pierwszy film był naprawdę dobrą ekranizacją, o dwójce lepiej chyba zapomnieć. Ale obie części miały genialne soundtracki - zarówno piosenki jak i original score:

To masz tu do serii.

Połączenie Niemców z Ruskimi, zawsze się z tego śmiałem, nie że nie podobało mi się. Tylko jeszcze nie dawno stali z karabinami na przeciw siebie, a teraz razem na scenie. I to jest super. Co do soundtracków zawsze jak słyszę jak ktoś mówi, muzyka z filmu, mam w głowie muzykę z filmu Kruk. Dzięki za przypomnienie muszę poszukać w sieci, kiedyś miałem nawet kasetę z muzyką z filmu, no i trzeba sobie film przypomnieć.

Post on steemit! I support you! I just sent you some SBD to your wallet and I want to be friends! :)

Qurator
Your Quality Content Curator
This post has been upvoted and given the stamp of authenticity by @qurator. To join the quality content creators and receive daily upvotes click here for more info.

Qurator's exclusive support bot is now live. For more info click HERE or send some SBD and your link to @qustodian to get even more support.

Znam, lubię. co jakiś czas w domu puszczamy :)

Rammstein daje radę, dużo mają fajnych kawałków.

Congratulations @andzi76! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Dawno nie słyszałem 3DaysGrace, dobrze że mi o nich przypomniałeś :D

Cieszę się. O nich jeszcze napiszę osobny post. Dzięki

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73