Pierwszy miesiąc z steemit, no może dwa

in #polish6 years ago (edited)

Zarejestrowałem się prawie dwa miesiące temu, ale aktywny jestem od miesiąca. W tym czasie skopiowałem kilka tekstów z swojego bloga na tę platformę, trochę eksperymentowałem z tekstami typu Homunculus z Kolby
czy Cierpienie, opisywałem czym się aktualnie bawię - Junior i elektronika: Zabawa z diodami i aktywnie komentowałem treści innych. Nie wiem jakim cudem, ale udało mi się zarobić 0.04057781 eth czyli jakieś 120 zł. Większej ilości gotówki nigdy nie zarobiłem na pisaniu w całym swoim życiu i dziękuje osobom, które głosowały na moje treści. To mi wystarczy na domenę na rok na mojego bloga i na kilka miesięcy na hosting 😉 Nie robię tego dla pieniędzy bo gdyby tak było to byłbym miły dla wszystkich do bólu oraz oczywiście pisałbym na popularne tematy by załapać się na falę, ALE mimo wszystko satysfakcja z otrzymania nawet przysłowiowego złamanego grosza za swoją pracę jest niesamowita. Dużo więcej warta niż puste pochlebstwa czy ostra krytyka.

Moim zdaniem to generalnie porażka współczesnego internetu, że ludziom się nie płaci za generowanie treści ani ludzie nie są skłonni płacić za pracę innych. Żyjemy w cywilizacji gdzie to właśnie informacja a raczej duży zbiór danych są najbardziej drogocenne a jednak zwykły człowiek jakby w ogóle nie zdawał sobie z tego sprawy.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.50
ETH 3192.77
USDT 1.00
SBD 2.45