You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bez sił.

in #polish7 years ago (edited)

Słucham co tam @hallmann upichcił w swoim kotle



i czytam co naskrobała dziś @wadera.
Dobry wieczór się zapowiada.

Znam dzieciaki co starego przerobią na drugą stronę i będą wodzić za nos. Bywa też na odwrót.
Wszystko zależy od siły i konstrukcji człeka.
@hallmann sam opisał jak działał całe dzieciństwo w partyzantce i nie dał się "przechrzcić". Zahartował się i mężnie dziś staje.
Ja też raczej z tych upartych...

A słabsi dają się przekabacić i stają się trybikiem systemu...
Samo życie.

A zlecenie...
Podziel na małe kroczki. Nie patrz za daleko...
Czytałem o półeczce co szlifowałaś i szlifowałaś. Ja bym ją z dziesiątego pietra na bruk...
A Ty dałaś radę. :)

Sort:  

dzięki :)
podzieliłam i dłubię, choć tutaj nie mam ani grama serca do tego i to jest męczarnia. Nie podejmę się więcej roboty która mną tak poniewiera.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57673.98
ETH 2343.83
USDT 1.00
SBD 2.37