You are viewing a single comment's thread from:

RE: ODSŁANIANIE SIĘ - dlaczego warto?

in #polish6 years ago (edited)

Przez pierwsze 2/3 tekstu myślałem, że autorowi chodzi o odsłanianie się w sensie obnażania... Trochę niefortunnie dobrane sformułowanie. Nagle konsternacja, gdy czytam:

Otwartość w praktyce

Czyli co, bieganie po biurze lub w centrum handlowym w samych bokserkach to "Otwartość " - tutaj dopiero coś mi zaczęło zgrzytać...

Grafika też trochę mało o otwartości mówi...

Sort:  

Powiem szczerze, że miniaturka miała być dwuznaczna, ale myślałem, że wstęp od razu rozwieje wątpliwości wobec tego o czym jest wpis. Jednak pisałem to już z tą świadomością i nie zwróciłem uwagi na to, że to co piszę może być to niezrozumiałe. Wybacz ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62261.29
ETH 2614.53
USDT 1.00
SBD 2.56