You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit][Kryptowaluty] Grasz czy nie grasz? Giełda jednak nie dla każdego...

in #polish7 years ago

Mi się udało, wysłać na bittrex 139SBD, sprzedać na BTC część po 72k i część po 75k satoshi. Do tego zakupiłem 40 STEEMa na poczet nagrody do zagadek @mr-riddle. Też widziałem te szalone skoki cen. I też dla mnie to zbyt duże nerwy, żeby w ten sposób obracać pieniądz. Szkoda że poloniex jest zablokowane, bo tam cena SDB osiągała jeszcze lepsze wyniki - ponad 100k satoshi, a STEEM chodził po około 65k.

Sort:  

Dlaczego na poloniex jest zablokowane? Coś tam sie wydarzylo wiekszego?

Tak na prawdę nie wiadomo o co chodzi.. Sprawdzałem ich portfel i wiem, że transfer doszedł. Może problem leży w rozdzielaniu depozytu wewnątrz poloniex.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28