Tiramisu mój ulubiony deser

in #polish6 years ago (edited)

Tiramisu włoski deser który skradł moje serce. Pyszny ,szybko się robi i tak jak się robi to i też znika.

Sort:  

Twój post został podbity głosem noisy - kurator @grecki-bazar-ewy.

Dziękuję i pozdrawiam

Przejrzałam Twój profil i zauważyłam że czasami używasz nieprawidłowych tagów a to na 100% ma wpływ na monetyzację Twoich wpisów.
Widziałam także wspomnienia z Zakintos - byłaś całkiem blisko mnie! Nie wiem czy wiesz ale mieszkam na wyspie Korfu.

Zapraszam Cię na polski kanał chatu, poznasz wielu ludzi z polskiej społeczności z którymi możesz porozmawiać na każdy temat: https://steem.chat/channel/polish.
Czekam na Ciebie również ja: https://steem.chat/direct/grecki-bazar-ewy (możemy porozmawiać o Grecji, poprawnym tagowaniu i o czymkolwiek).
Jeśli masz jakiekolwiek pytania to pisz śmiało!

Pozdrawiam serdecznie :)

Dziękuje kochana😄ano widzisz byłam blisko,może kiedyś będę na Korfu to spotkamy się na kawce.

Zapraszam :)
A póki co możemy się spotkać na czacie ;)

Congratulations @lifestylebyjob! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 600 upvotes. Your next target is to reach 700 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Be ready for the next contest!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60654.57
ETH 2343.25
USDT 1.00
SBD 2.48