You are viewing a single comment's thread from:

RE: Śmiechorecenzje: Skazany na śmierć

in #polish6 years ago

Spojlerowałeś na maksa, jak tu teraz obejrzeć ten serial, jak wszystkie watki są wyjaśnione :D

Super serial, oczywiście z sezonu na sezon coraz słabszy i kolejne serie są już parodiami pierwszego rewelacyjnego sezonu. Od tego serialu zaczęła się moja przygoda z serialami w Internecie.

Sort:  

Przy poprzedniej śmiechorecenzji chyba dałem ostrzeżenie, że najlepiej przeczytać te tekst po obejrzeniu serialu. Tutaj niestety go nie załączyłem... Najwyżej się komuś naraziłem :D

Ja go pierwszy raz jeszcze na Polsacie oglądałem, gdy co niedzielę leciał kolejny odcinek. A w poniedziałki się dyskutowało o nim w szkole :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55