Sort:  

Super odpowiedzi!

Od tamtego czasu nie pamiętam, żebym się tak zdenerwował, że musiałem dać upust swoim emocjom, chociaż żona codziennie testuje gdzie jest ta granica ;)

Żony mają w genach wykonanie takich badań jak granica zdenerwowania swojego męża, dzięki czemu w kolejnych etapach jest im po prostu łatwiej i szybciej osiągają swój cel. 😉

Czy jabłko na noc jest zbrodnią? xD

Posted using Partiko Android

Czy jabłko na noc jest zbrodnią? xD

No właśnie cały czas zadaję sobie te pytanie, ale jak ma się żonę, która czerpie wiedzę od fit-influenserek to dla nich jabłko na noc jest zbrodnią :D

czy końcówka odpowiedzi 6 i początek odpowiedzi 7 - jakoś się łączą? :D
tak tylko pytam.

jestem ogromnie z siebie dumna (i z Ciebie także), że udało mi się Ciebie przekonać.
dzięki temu ludzkość może się cieszyć takim fantastycznym tekstem.


Ruskie mojej mamy. Może uda mi się ją namówić, żeby zrobiła na nasz przyjazd :)

ale faaajnie, to kiedy mamy przyjechać?

PS:
#pele-mele jeszcze proszzzz.
tu na dole.

czy końcówka odpowiedzi 6 i początek odpowiedzi 7 - jakoś się łączą?

można tak uznać, ale granice są dalej, tylko nie mów o tym mojej żonie

to kiedy mamy przyjechać?

mama ucieszy się z każdej wizyty, więc nie musisz się umawiać :D

oo, tak? 😍
i wtedy co dalej?
pukam i mówię:

"-dzień dobry, czy zastałam pierogi?"
😄

Dokładnie :D
Ja tak robię i zawsze działa :P

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.27$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63064.93
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.55