You are viewing a single comment's thread from:

RE: 250 SP dla opiekunów polskich tagów

in #polish6 years ago

Tak, to prawda, nie napisałem o tym, gdyż nie wiedziałem, że ma to jakieś większe znaczenie.
W poście skupiłem się głównie na historii, chciałem uświadomić społeczność Steem co przeszła Polska, mam zamiar napisać jeszcze spoko postów na ten temat.
Dopiero po kilkunastu minutach pisania o hisotrii przypomniało mi się, że mam też inne hobby, wypisałem gry komputerowe, spacerowanie po lesie, bieganie, jazdę na rowerze. Nie zwróciłem uwagi, że w większości tych czynności ( poza spacerem, obcowaniem z naturą, słuchaniem odgłosów fauny ) muzyka towarzyszy mi cały czas.
Nawet podczas tworzenia tego posta słuchałem utworu, który wrzuciłem ostatnio na Dsound.
Podczas tworzenia posta byłem pochłonięty przez dopasowanie treści, aby zainteresowała czytelnika, nauczyła go czegoś.
Fakt że nie wymieniłem muzyki nie świadczy, że się nią nie interesują, jest ona dla mnie codziennością, przy śniadaniu, w drodze do szkoły, w szkole, w drodze do domu, w domu i do snu. Nie zwróciłem uwagi na ten aspekt, gdyż jest on dla mnie chlebem powszenim, muzyka towarzyszy mi cały czas.
Przepraszam, że wywołało to pewną kontrowersję, ale gwarantuję, że muzyka jest w moim serdu od dzieciństwa.
Pozdrawiam,
Lemoney

Sort:  

No ok. Lista kandydatów pewnie będzie więc zobaczymy. Pozdrawiam

Pozdrawiam Serdecznie

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57378.99
ETH 3121.38
USDT 1.00
SBD 2.24