You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leniwiec i kiełbasa quorn, czyli tradycyjne angielskie śniadanie

in #polish6 years ago

Pierwszy raz jak poszedłem ze znajomym na takie śniadanie to myślałem, że to angielski żart. W swoim zestawie miałem bułkę z sadzonym jajkiem i smażonym boczkiem zamiast tostów i jeszcze frytki. Ale jak na przerwie śniadaniowej zobaczyłem gościa, który sypie chipsy do kanapki to zaakceptowałem Anglię bez pytań. ;)

Sort:  

Tak! Bułka z frytkami :) Też to widziałem!

Och, ja takie coś musiałam podawać na angielskich weselach! Dla POLKI to był szok, jak można podać weselnym gościom białą bułę napchaną frytkami (polanymi octem oczywiście ;))

Octem?? o rany, myślałem, że karygodnie keczupu używają! Czy oni to na weselach jadają jako danie kolacyjne, czy rano na poprawiny? :)

Anglicy uwielbiają taki ocet jabłkowy, czy vinegret i sowicie zakrapiają nim fryty.
A takie bułki podawałam na dostojną angielską kolację weselną. (Druga wersja to frytki w papierowych "tutkach", a na nich położony kawałek smażonej ryby..)

No prawdziwe weselne delicje :)) Pewnie tak samo na nasz bigos by zareagowali ;)

haha tak! ;))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66057.55
ETH 2576.06
USDT 1.00
SBD 2.65