You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pięć lat z Yerba Mate - czy było warto?

in #polish6 years ago

Bardzo interesujący artykuł :) Osobiście, przyznaję ze wstydem, że próbowałam Yerba Mate z lidla w torebeczkach i pewnie nie wiele ma wspólnego z tą prawdziwą Yerba Mate... Tak czy inaczej, czuję, że muszę jej koniecznie spróbować, szczególnie, jeśli "długofalowo poprawia nastrój" i poprawia przemianę materii :D
Pozdrawiam.

Sort:  

Nie ma się czego wstydzić, od czegoś trzeba zacząć :) Gdy próbowałam yerby pierwszy raz (daaawno temu) to na początku w pracy piłam tę w torebkach, trochę wstydziłam się mojej... "ekstrawagancji". Przeszło mi na szczęście :D
W obecnej pracy moja koleżanka często do mnie woła od czajnika: Edytkaaaa, zalać ci twoją marihuane?

Spróbuj, jak będziesz miała okazję :) Yerby oczywiście.

Hahaha, w sumie to się tak może kojarzyć :D
Spróbuję i dam znać jak wrażenia :)
P.S.
Przeczytałam Twoje inne wpisy, już ich nie komentowałam, ale naprawdę fajnie piszesz, tak od siebie, o sobie i z wieloma rzeczami się utożsamiam. Super, że tu jesteś :)

Dziękuję Ci :) Czekam na Twoje posty!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63423.51
ETH 3252.70
USDT 1.00
SBD 3.91