CZEŚĆ STEEM

in #polish7 years ago

Cześć i czołem, Steemowicze? Steemici? Steemauci?

Jak oficjalnie, profesjonalnie bądź potocznie nazywają się użytkownicy Steemu? Bądź Steema? Nie przyszłam tutaj, żeby prowadzić steemową wersję kanału "Mówiąc Inaczej" Pauliny jakiejś tam z Youtube'a, ale lubię w miarę moich możliwości używać poprawnych form - będzie miło, jak ktoś mnie oświeci! Z góry dzięki!

Poza tym - mam na imię Laura. Jest to mój pierwszy post, dosłownie kilka dni temu dostałam mail z weryfikacją, ale dopiero teraz zabrałam się do stworzenia czegokolwiek tutaj. Kiedyś prowadziłam blogi, potem przerzuciłam się tylko na YT i tam jestem do teraz, wstawiając content związany głównie z książkami (to tylko brzmi tak inteligentnie) oraz chyba lifestylem (to tylko brzmi tak głupio). Dla zainteresowanych - kanał nazwany jest moim imieniem i nazwiskiem, tak po prostu, Laura Lee. Myślałam, że będę wstawiać tu tylko filmy - filmy, które ewentualnie nagrywałabym nawet po angielsku, ale postukawszy sobie trochę co nieco - dochodzę do wniosku, że jest to cholernie przyjemne i dawno tego nie robiłam. W sensie stukanie w klawiaturę. Tak jak wspomniałam, kiedyś prowadziłam bloga, więc stukałam dużo. A potem przestałam. W praktyce niby nie, bo coś tam czasami pisywałam na papierze, w notatniku na telefonie, ale już nigdy z myślą, że ktokolwiek cokolwiek z tego przeczyta. Rozumiecie? A teraz piszę ten tekst z nadzieją, że ktoś to przeczyta! Samo tworzenie posta przywołuje mnóstwo wspomnień, bo przypomina to bardzo szablon tworzenia notki na blogspocie. Jeszcze nie do końca rozumiem prawa, którymi rządzi się Steem, jak to jest z tym całym zarabianiem i publikowaniem treści, ale jestem na dobrej drodze, aby to wszystko pojąć.

Oprócz tego założenie konta tutaj jest dobrą wymówką do spróbowania swoich sił w nagrywaniu po angielsku, a teraz widzę też inną możliwość, jaką jest pisanie postów. Spróbuję. Prawdopodobnie będę wstawiać to, na co będę mieć po prostu ochotę - to znaczy tyle, że mogą przewijać się tu różne treści. Obserwujesz na własną odpowiedzialność!

PS. Mam 18 lat, mieszkam w Polsce, chociaż jestem w połowie Koreanką i przepraszam za syf w tle na zdjęciach. W ciągu najbliższych kilku dni wrzucę film.

Sort:  

Hello welcome to steem 🌊🏦

Hey! Thank you for warm greeting :)


Welcome to Steemit @leelaura!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How to use Minnow Booster
How does Steemit actually work?

Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit truly rewarding. Your feedback is always welcome so that we may improve this welcome message.
Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings from @introbot & @bycoleman

w końcu :^)

Welcome to steemit @leelaura. Join @minnowsupport project for more help. Checkout @helpie and @qurator projects.
Send SBD/STEEM to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Send SBD/STEEM to @tuanis in exchange of an upvote and support this project, follow for random votes.

Hej, dobrze że tu trafiłaś, życzę powodzenia w pisaniu i nagrywaniu.

Dziękuję bardzo :) Cieszę się!

Hej Laura! Powodzenia w pisaniu i nagrywaniu :)

Hej Ania! ;) Dzięki!

Witaj wśród Steemian! Steemianko ;)

Brzmi kosmicznie. Dzięki!

Welcome ! Polish brosef

Thank you so much!

Witaj @leelaura w tej społeczności. Życzymy powodzenia, damy z siebie wszystko wszystkim Steemianom na świecie.

Brzmi jak sekta :oo Dzięki!

Witamy :)

Hej! Dzięki za powitanie!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54523.93
ETH 2291.82
USDT 1.00
SBD 2.35