You are viewing a single comment's thread from:

RE: Domowe sposoby na przeziębienie. Czy mają poparcie nauki? - Rosół, wódka, syropy owocowe, napar z lipy i czarnego bzu

in #polish6 years ago

Herbata z kwiatów lipy - Działa!
Stosuję ją odkąd pamiętam i potwierdzam, że mocno zwiększa potliwość. Ja osobiście stosuję nieco podrasowaną wersję, bo z dodatkiem miodu i soku z malin. Tym samym jednocześnie witaminy z soku i związki wirusobójcze z miodu :)

Herbata z bzu - Działa!
Też nieraz stosuję. Również trochę rozgrzewa, ale mniej niż lipa

Sok z malin - ???
Wydaje mi się, że delikatnie lepiej rozgrzewa niż inne gorące soki i herbata, ale to może być tylko moje subiektywne odczucie

Rosół - nie próbowałem

Z takich domowych sposobów na grypę, które były stosowane w moim domu to warte polecenia jest GORĄCE mleko z czosnkiem i tu podobnie jak w przypadku herbaty z lipy z sokiem i miodem. Smak podły, ale napój skuteczny.

Sort:  

soki najlepiej wybierać te 100% bez cukru, są takie, a przy jakiejkolwiek infekcji nadmiar cukru na pewno nie pomoże :) mleko z czosnkiem znam, ja dodaje jeszcze dodatkowo imbir i dla mnie jest pyszne w smaku :)

U mnie też stosuje się gorące mleko z czosnkiem i jeszcze dodatkowo masłem. O ile możemy dość sporo powiedzieć o tych poszczególnych składnikach i ich właściwościach, to ciężko stwierdzić i sprawdzić czy właśnie przy takim "magicznym" połączeniu wytwarzają się jakieś dodatkowo wspierające związki. Na pewno taki napój dobrze rozgrzewa i mi też całkiem smakuje ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66705.81
ETH 3626.46
USDT 1.00
SBD 2.93