You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 3 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago

Spóźniłem się na komentarz pod wczorajszym postem, więc napiszę go dziś :)

Na Steemit spotkałem wiele ciekawych, miłych i bardzo serdecznych osób, którym chętnie powiedziałbym coś miłego, przybił wirtualną (a także i rzeczywistą) piątkę czy też podziękował wielkim uśmiechem za to, że są takie fajne :D

Z racji tego, że na potrzeby tej zabawy powinienem ograniczyć się tylko do 3 osób, do podziękowań wywołam trzy chyba dobrze znane wszystkim kobiety - wspaniałe użytkowniczki Steemit. Mam tylko nadzieję, że inni steemowi znajomi się nie obrażą, że w tej trójce się nie znaleźli...

Zaczynajmy zatem wywoływanie na listę podziękowań!
@grecki-bazar-ewy - dziękuję, że jesteś! Gdy przychodziłem na Steemit i zaczynałem publikować, wspierałaś mnie swoimi komentarzami, zachęcałaś do dalszego pisania, a swoim przykładem pokazywałaś, że można prowadzić naprawdę świetnego bloga i mieć z tego satysfakcję. Jesteś niczym taka bardzo dobra ciocia z Grecji, która złego słowa na nikogo nie powie, a zawsze stara się pomóc czy doradzić. Wielkie dzięki :)

@bowess - kolejna cudowna dama na tej liście :) Podobnie jak Ewa, dodawałaś mi otuchy swoimi komentarzami na początku mej drogi na platformie. Twoje pochwały dodawały mi pewności siebie. Natomiast niesamowicie dużo nauczyłem się z Twoich postów, publikowanych tak regularnie. Królowo "Tematów Tygodnia"; Ty, która świecisz przykładem i wznosisz się ponad wszystkie "aferki", nieustannie pisząc świetne teksty - dziękuję Ci bardzo :)

@wadera - wspaniała kobieta, świetna autorka, bardzo fajna osoba :) I o filmach napiszesz, i mitologię Słowian przybliżysz, a często poruszysz głęboko poruszającym tekstem o życiu. Jesteś otwarta i autentyczna, a Twoje posty i komentarze nieraz dały mi do myślenia. Można się sporo od Ciebie nauczyć i to nie tylko w kwestii pisania. Dziękuję za to, że sprawiasz, że Steemit jest ciekawszym miejscem. Po prostu świetna z Ciebie "babka" :D

Oprócz tych trzech wyżej wymienionych niewiast, jest jeszcze cała lista innych osób, którym jestem wdzięczny. Ale o nich może innym razem ;-)

Sort:  

Wydrukowałam i już wisi na mej ścianie chwały :D
A tak na serio, to ogromnie dziękuję za ciepłe słowa. Wzruszyłam się!

To się cieszę :) Lubię wzruszać :D Się i kogoś :D

@kusior - 🎬 ✍ 🌟 . 💖

Nie jestem zbyt dobry w piśmie obrazkowym, ale dziękuję :)

Jesteś niesamowity... dziękuję!
Mogę być Twoją ciocią, bo również żywię do Ciebie wielką sympatię :)
Buziaki z Grecji ;)

To Ty jesteś niesamowita :)
Dziękuję i pozdrawiam z Krakowa :D

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56443.25
ETH 2493.88
USDT 1.00
SBD 2.23