You are viewing a single comment's thread from:

RE: Top 35 seriali by josiu. Miejsca 10-1.

in #polish6 years ago

Lista bardzo dobra, chociaż kilku seriali mi tu zabrakło: Dr House, Simpsonowie, Notatnik Śmierci, Jak poznałem Waszą matkę, Kumple i parę innych. Ale rozumiem, że seriali jest tak wiele, że wręcz niemożliwym jest zobaczenie wszystkich. Ba, o wielu nawet człowiek nie usłyszy...

Sugeruję, by pisząc o serialach również dodawać tag #pl-filmy :)

Sort:  

Dzięki, dodałem tag. Dr House nigdy nie oglądałem oprócz pojedynczych odcinków. Tak sama np. Archiwum X- oczywiście oglądało się w dzieciństwie, ale jako całości nigdy nie obejrzałem. Jak Poznałem Waszą matkę obejrzałem i zapomniałem o nim ;) Simpsonów nie oglądałem. Notatnik Śmierci jak i kilka innych anime obejrzałem, ale zupełnie nie przyszło mi na myśl, żeby dodać je na listę. Anime to raczej dla mnie inna kategoria, ale nie jestem jakimś wielkim znawcą w tym temacie.

Ja "Dr Housa" sobie nawet teraz kończę oglądać kolejny raz wszystkie sezony. Uwielbiam ten serial :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55