You are viewing a single comment's thread from:

RE: Najpierw czytać potem oglądać, czy oglądać, a potem czytać? Co skradła nam dziesiąta muza?

in #polish6 years ago

Chyba w większości przypadków lepiej przeczytać najpierw książkę, a potem zabrać się za film - takie jest moje zdanie. Chociaż miałem przypadki, że to film mnie bardziej porwał niż książka. Przykład? "Prestiż" Nolana rozłożył mnie na łopatki - i to wielokrotnie. Natomiast książkowy oryginał już mnie tak nie porwał. Może też przez to, że Nolan nie trzymał się też wiernie materiału źródłowemu.

Sort:  

Musimy dokonywać wyborów, ale nie możemy obojętnie przechodzić obok wartościowych ekranizacji. Boli mnie i dręczy to o czym piszesz. Brak wierności scenariusza z oryginałem to dzisiaj istna plaga, jestem jednak za jeżeli ma mnie "rozłożyć na łopatki". Dzięki za pomysł na nowy post. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60840.29
ETH 2577.70
USDT 1.00
SBD 2.57