You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pół godziny Łotwy #3: Wiersz

in #polish6 years ago

Klimat niepokoju wyraźnie mi się udzielał od samego początku. Bardzo ciekawy film. W dodatku nie spodziewałem się, że ta historia tak się zakończy...

A nie mogłem się oprzeć wrażeniu, że główna bohaterka na wielu ujęciach była podobna do młodej Joanny Kołaczkowskiej :D

Sort:  

Jak zwykle niezawodnie poświęciłeś pół godziny na poznanie łotewskiej kinematografii :) Dzięki za komentarz.

Ciekawi mnie takie kino. Jest inne niż to co do tej pory oglądałem. Dla mnie jeszcze niezwyczajne jest to, że słyszę język łotewski (z którym nie miałem nigdy styczności), a czytam napisy angielskie. W ten sposób raczej nigdy nie oglądam filmów :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60763.26
ETH 2638.45
USDT 1.00
SBD 2.48