You are viewing a single comment's thread from:

RE: Najlepsza książka to komiks? - Tematy Tygodnia

in #polish6 years ago

Wychowałem się na Kaczorze Donaldzie :D
Często prosiłem mamę, żeby mi kupiła jakiś numer za dzieciaka, a czasami i jakieś swoje zaskórniaki na to wydawałem. Raj miałem, gdy w bibliotece szkolnej w podstawówce można było te komiksy wypożyczać. A tworzyły one naprawdę zacny stos :D Byłem jak w raju wtedy!

A potem bibliotece publicznej w mojej miejscowości ktoś podarował kilkanaście Gigantów. Nie muszę chyba mówić, że od razu je wypożyczałem :D

Wielki plus dla Ciebie za wstawki nawiązujące do Harrego Pottera :D

A z tym umieraniem sztuki czytania bym nie przesadzał. Też tak myślałem jeszcze kilka lat temu, że z czytelnictwem w Polsce jest fatalnie. Ale odkąd przebywam na studiach w Krakowie i poznałem wielu ludzi, to widzę, że są zagorzałymi czytelnikami. Zresztą w komunikacji miejskiej nie jest trudno zauważyć pasażerów z czytnikami e-booków czy papierowymi książkami. Ale to takie moje obserwacje. Najnowszych danych na ten temat nie znam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60794.44
ETH 2623.30
USDT 1.00
SBD 2.62