Sort:  

Yerba to nie moja działka i nie widzę w niej szczególnej różnorodności. Pomijam też smak, który w moim odczuciu jest bardzo dyskusyjny. :D

Zgadzam się, według mnie smak czystej yerby jest po prostu... zbyt intensywny. Do tego stopnia że po prostu mi nie smakuje. Ale za to mieszanki na bazie yerby to już inna historia - od siebie polecam tą: https://www.czajnikowy.com.pl/sklep-czajnikowy/yerba-mate-2/yerba-mate-atakama/

Dzięki niej powoli się oswoiłem z yerbą aż zaczęła mi smakować i w sumie jest całkiem dobra (ale czystej dalej nie mogę przełknąć :D )

Ano, czysta yerba jest tak niesmaczna, że aż trzeba ją dodatkowo wzbogacać dodatkami/ aromatyzować.

A jeśli chodzi o efekt stymulujący to także nie zachwyca w porównaniu do herbaty.

Yerba mate contains three xanthines: caffeine, theobromine and theophylline, the main one being caffeine. Caffeine content varies between 0.7% and 1.7% of dry weight[21] (compared with 0.4– 9.3% for tea leaves, 2.5–7.6% in guarana, and up to 3.2% for ground coffee);[22]

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54414.30
ETH 2295.54
USDT 1.00
SBD 2.30