You are viewing a single comment's thread from:

RE: Oddychaj swobodnie! Wdech, wydech - czyli jak prawidłowo oddychać

in #polish6 years ago

A co myślisz o Wim Hoff Method (u mnie pojawiły się dwa wpisy na ten temat) w skrócie część dotycząca oddychania mówi, żeby robi 30-40 szybkich głębokich wdechów zaraz po sobie czyli dochodzimy do hiperwentylacji i po ostatnim wydechu przestajemy oddychać ile damy radę, jak już nie wytrzymujemy do głęboki wdech na 10-20 sekund i potem kolejna seria. Chcę w kolejnej części u siebie opisać to w sposób naukowy opierając się na kilku badaniach i też chcę u siebie zrobić badania krwi i kilku hormonów, ale nie pomyślałem o tym wcześniej bo WHM praktykuję już od dwóch tygodni, a badania przed mam z września więc trochę mogą być nieaktualne, ale zrobię za miesiąc to zobaczymy co mi wyjdzie.

Sort:  

Z tą metodą akurat nie mam doświadczenia. Życzę powodzenia w badaniach! :) Pozdrawiam serdecznie, Przychodnia Plus-Medic.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57809.89
ETH 3118.43
USDT 1.00
SBD 2.37