You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jednogarnkowa fasolka zielona po grecku - #pl-kuchniakonkurs (2).

in #polish6 years ago

Musiałam wygooglować co tą są listki bobkowe, nie wiedziałam, że jest takie określenie dla liści laurowych :) Przepis jest pierwszorzędny, ja lubię mięso więc dodam jak będę przyrządzać :)

Sort:  

Sorki, jakoś tak mi się napisało o tym liściu ;)
Z mięsem też jest dobre tylko czasami fasolka się rozleci jednak trening czyni mistrza. Mi najlepiej odpowiada tutaj smakowo karczek wieprzowy.

Polecam spróbować to danie z groszkiem zielonym. W tym wydaniu jadłam też bez przecieru pomidorowego i bez cynamonu ale z marchewką i koperkiem, wychodzi rewelacyjny mięsny sos który można ewentualnie zagęścić odrobiną mąki.

Pochwal się jak ugotujesz swoją wersję tego dania :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66053.97
ETH 3448.72
USDT 1.00
SBD 2.67