Cześć Steemit! Przeżyjmy tą wpaniałą podróż razem! :)

in #polish6 years ago (edited)

Cześć steemit! :)

Z tej strony Jakub! Jestem bardzo szczęśliwy z faktu możliwości dołączenia do tej wspaniałej, prężnie rozwijającej się społeczności jaką jest STEEMIT.

13707804_1190111744354258_1983652812644318590_n.jpg

Jestem 24-letnim crypto-traderem, który kocha pomagać innym zarabiać przez internet. :)

Na moim blogu będę dzielił się z Wami moimi przemyśleniami na temat kryptowalut, analizą techniczną monet, ale także moimi chwilami z życia, zdjęciami z podróży i nie tylko... :)

W swoim życiu robiłem już wiele różnych rzeczy, zaczynając od pracy na produkcji, poprzez pracę w kasynie, jako doradca klienta czy marketingowiec. W pewnym momencie życia zrozumiałem jednak, że aby być w pełni szczęśliwym człowiekiem trzeba robić to co się lubi.. bo o to chodzi w życiu prawda? :)
Aktualnie pracuję jako trader, szkoleniowiec i inwestor . Jestem kreatywny, lubię podróże i czerpię z nich pomysły, które wykorzystuję w kolejnych projektach.

U5dr9TgbXrNyC7xq2VMCmF37je5mxf7_1680x8400.png

Jestem osobą która lubi pomagać za DARMO, więc nie krępuj się kliknąć resteem / podaj dalej do znajomych.

Zapraszam Was do śledzenia mnie i zadawania pytań w sekcji komentarzy- chętnie z Wami porozmawiam! :)

Spodziewajcie się z mojej strony samych wartościowych artykułów. Pozdrawiam! :)

123.jpg

Sort:  

Hello , welcome to Steemit

Hello Mike. :)

Witaj na Steemit :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

witam. :) dziękuję i życzę udanego wypoczynku! :)

Już tak wypoczywam kilkanaście lat ;) :P

Witaj na Steemit

Hej, miło Cię poznać :)

witaj. :) mi również bardzo miło. :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57899.97
ETH 3059.62
USDT 1.00
SBD 2.29