Zaczynamy od nowa - Hity i kity z Kickstartera #3

in #polish6 years ago

Ostatnio w poście zapowiadałem wielki powrót tej serii. I stało się!!!!!

Na początku proszę o fanfary i okrzyki zachwytu.

Trochę pobawię się koncepcją, zmienię to i owo i mam nadzieję, że wyjdzie to na dobre. Chcę, aby cała seria była bardziej przejrzysta i podzielona na segmenty. Jak wyjdzie, to zobaczymy w praniu. Oczywiście domyślna kategoria to Design & Tech.

Podział zamierzam zrobić następujący:

  • Najlepszy projekt (projekt, który został wsparty w największym procencie. Zdaję sobie sprawę, że można tym "manipulować" przez ustawienie małej sumy planowanej, ale cóż cyferki to cyferki)
  • Hajsu jak lodu (projekt, który zebrał najwięcej środków) myślałem jeszcze nad nazwą #bogactwoczescglowna 😄
  • Shut up and take my money (projekty, który sam bym kupił)
  • A idź Pan w luj (projekty moim zdaniem średnio trafione niezależnie od ilości zebranych środków)
  • A cóż to (wszystko, co nie pasuje do pozostałych kategorii, punkt opcjonalny)

Oczywiście wszystkie dane są aktualne w momencie pisania artykułu. Za ewentualne pomyłki przepraszam.

Seria mam nadzieję że będzie regularna. Planuję ją tworzyć co poniedziałek, ponieważ przez weekend może się jeszcze coś ciekawego pojawiać.

Najlepszy projekt
8,486% funded

SMART BELT 2.0 - The Most Crowdfunded Accessory In History!

Pasek w wersji 2.0 Pierwszy projekt otrzymał wsparcie od 15 000 osób. Lepszy, ładniejszy jeszcze bardziej udoskonalony. Ok, ale o co chodzi? Jest to pasek, który ma zapięcie od tyłu, dzięki czemu jest estetyczny i nigdzie się nie odkształca.

60$ za taki pasem może i bym zapłacił, ale jeśli pomyślę, że produkt docelowy ma być 2 razy droższy, to już nie jestem aż taki skłonny go kupić. Mimo wszystko pomysł fajny i nie dziwie się, że po sukcesie pierwszej wersji zrobiono kolejną.

Patrząc na 8 500 osób wspierających i 32 dni do końca projektu coś czuję, że może być wersja 3.0


Hajsu jak lodu
$963,593 pledged

Atom, World`s Smallest 4G Rugged Smartphone

Z projektami tego typu mam zawsze problem. Niby ekstra wsparcie, dużo kasy, ale mnie nie porywa. Przy takich sytuacjach nie chce się na siłę rozpisywać. Możecie sami zobaczyć i ocenić.

Jakoś nie jestem komórkowym świrem i tego typu telefony nie wzbudzają we mnie żadnych szczególnych emocji.

Moon Pod: A Zero-Gravity Beanbag for All-Day Deep Relaxation

Niby duża poduszka... "but can you du this"

To jest dokładnie to czego potrzebowałem. Do dzisiaj nie wiedziałem, że to istnieje ale już wiem, że tego potrzebowałem.

Nawet kwota 199$, która jest podobno połową standardowej ceny to nie jest bariera. To może być tak niesamowicie wygodne. Coś czuję, że bańka w następnym tygodniu padnie.

Jedyne obawy czy taki kolor poduszki po pewnym czasie nie zamienił by się w mało estetycznego biało czarnego "dalmatyńczyka"

Maker Knife | The EDC Pocket Tool You Want to Carry

Niby zwykły nóż, co prawda ma ceramiczne ostrze, ale nadal nóż, ale... fajny. To jeden z tych produktów, które po prostu chciałbym mieć. Nie ma ku temu logicznego argumentu. Po prostu taki gadżecik, który zostanie użyty pewnie raz na miesiąc, ale będzie.

40 euro to niby dość dużo, ale no ej... za taki nóż. Jeśli jesteś brodatym hipsterem a z zawodu drwalem to musisz mieć taki sprzęt.

A poza tym czy sąsiad taki ma?? Pewnie, że nie ma.

NITRO KING 2.0 ll NITRO COLD BREW COFFEE MAKER

Kolejny przedmiot, który użyłbym pewnie raz, a potem by znalazł się w szafce. Tutaj przemawia czysta ciekawość. Ponad 160$ bym za to nigdy nie dał, ale po prostu jestem ciekawy.

Może jednak kogoś to przekona :)

Masta Box: The World’s First Fidget Controller Gadget

Nie wiem, czy pamiętacie coś zwanego Fidget Cube. Jeśli nie to był to projekt, który zebrał na Kickstarterze $6,465,690. Wielki hit skopiowany przez chińczyków jeszcze zanim trafił do osób wspierających projekt. Cały świat się tym zachwycał. W sumie nie było to nic poza kostką antystresową. Sam mam jeden egzemplarz i jest spoko.

Ale technologia idzie do przodu i ktoś pomyślałby do tego ustrojstwa włożyć podzespoły i powstało właśnie to. Antystresowy kontroler.

Nie uwierzę wam, jeśli powiecie, że na czymś takim nie pogralibyście w jakąś gierkę. Najlepiej w Angry Birds.

PURE EVIL... 25$ a tyle radości.

Handgrey KIN / TITANIUM Key & Belt hook Everyday Carry

Zawieszka do kluczy za 28 !!!!!! DOLARÓW Fajnie, fajnie ale no bez przesady.

The Ideal Slim Minimalist Wallet

Który to już ideal, slim, modern, safe portfel. Nie wiem jak wy ale mnie już się to bardzo przejadło.

Our Barista Cold Brew Makes the Best Coffee Around

Paskudnie brzydki ekspres do kawy. Autentycznie wygląda jak z coś odgrzebanego na strychu u dziadka, bo o stylu retro raczej nie możemy tutaj mówić.

ProPoint™ Mouse & Presenter. iPad/PC/Mac, office or travel.

Sam nie wiem co o tym projekcie myśleć. Teraz coraz więcej mówi się o wygodzie używania myszki. Powstają różne dziwne i ciekawe produkty. Nie używałem nie potrafię się wypowiedzieć.


No ale coś takiego... nie wiem jaki macie rozmiar dłoni ale w moim wypadku taka myszka nie będzie wygodna raczej.

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że przyjemnie wam się czytało. Jestem otwarty na wszelkie sugestie :)

podpis.jpg

Sort:  

Congratulations @kepkeeper! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62983.95
ETH 2962.52
USDT 1.00
SBD 3.58