You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dostęp do broni - za i przeciw

in #polish7 years ago

Po którymś ataku terrorystycznym w Europie, usłyszałem w wiadomościach że kraj ten zaostrzy przepisy i ograniczy dostęp do broni... Co jest całkowicie sprzeczne z moją logiką, bo tak jak zostało tutaj kilka razy napisane, przestępcy i tak broń zdobędą.

Temat jest może i kontrowersyjny ale najczęściej wypowiadają się osoby które w ogóle o broń się nie starały tylko powtarzają za innymi że dostęp jest trudny. Oczywiście że jest trudny, ale chyba też o to chodzi.

Ja jestem jak najbardziej za tym aby promować i szkolić ludzi z zakresu obsługi broni, zaczynając już wcześnie w szkołach przy użyciu zwykłych wiatrówek.

Podoba mi się rozwiązanie ze Szwajcarii gdzie większość ludzi ma broń w domu, ale nie może z nią wychodzić na ulicę (do tego wymagane jest specjalne pozwolenie)

A co do Polskiego przemysłu zbrojeniowego, chyba ma się całkiem nieźle, wydaje mi się że zyski od obywateli to byłby mały % tego co zarobią na armiach świata

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60354.53
ETH 2608.25
USDT 1.00
SBD 2.54