"Zastanów się nad tym,"

in #polish7 years ago


Hej
Jedną z najważniejszych cech prowadzących Cię
do sukcesu, jest umiejętność koncentracji.

Byłem zaskoczony, kiedy to usłyszałem, że
drugi najbogatszy człowiek świata Waren Buffet,
nie ma w swoim biurze komputera.

Znam kilka osób, które w ogóle nie używają telefonu.
Tak, jest z nimi trudno się skontaktować, ale to osoba,
która chce się dodzwonić ma interes, a nie ktoś kto
ten Telefon odbiera.

Jakkolwiek to dziwnie brzmi, zastanów się, co Ci daje
odbieranie telefonu?
Czy przypadkiem tylko nie zaspakaja Twojej ciekawości;
kto dzwoni i czego chce…
Czy możesz bez tego żyć, bez sprawdzenia kto dzwoni….?

W miarę upływania lat, zaczyna się dostrzegać jak ma
się niewiele czasu. Tymczasem traci się go na rozpraszacze
typu wiadomości tv, facebooki, twittery, czy nawet maile.

Kiedyś brałem lekcje od instruktora narciarstwa.
Powiedział mi, że człowiek może w miarę dobrze wykonywać
trzy czynności na raz. Jak robi więcej, to umysł sobie nie radzi.
Kiedy mnie uczył mówił, żebym pilnował za każdym razem
jedną, maksymalnie dwie rzeczy, które ćwiczyłem.

Kiedy się skupiasz, to wtedy robisz postępy.

Tak samo jest w życiu. Kiedy robisz wszystko na raz, to nie
robisz nic.
Dlatego świadomie eliminuje rozpraszacze. Kiedy pracuje
wyłączam dźwięk w telefonie, komunikatory w komputerze.

Dbam też o to, żeby w zasięgu wzroku mieć jak najmniej rzeczy.
Bo kiedy masz na biurku stertę dokumentów i różnych drobiazgów,
które przypominają Ci, że masz jeszcze zrobić, to to i jeszcze to.
Wówczas Twoja efektywność spada i to drastycznie.
Umysł każdego z nas jest z natury leniwy. Oszczędza w ten sposób
energię.
Jeśli widzi tonę spraw do załatwienia, to włącza się tryb; to za dużo,
musze najpierw odpocząć. I to się dzieje poza udziałem Twojej
świadomości.
Dlatego sugeruję Ci posprzątać co się da w zasięgu Twojego wzroku…

Kolejna sprawa, to skupienie się już na samej pracy i to w taki sposób,
żeby myśli nie krążyły wokół spraw z przeszłości, albo żeby nie dumać
o przyszłości.
Ma być tu i teraz.
W tym wypadku, pomagam sobie ziołami i suplementami.
Są substancje, które mają wpływ na umysł, ograniczając stres,
ograniczając gonitwę myśli i wpływają na ogromne podniesienie
poziomu koncentracji.
Przez wiele lat doszedłem do formuły kilku suplementów, która
ma najlepsze działanie. Potwierdzili to też moi znajomi i klienci.
Stwierdziłem, że nie będę przepłacał za suplementy kupowane
osobno i zrobiłem swój własny o nazwie Geniusz.

Zawiera on, to co najlepiej wpływa na koncentracje i podniesienie
sprawności umysłu, a jednocześnie nie ma efektów ubocznych.
Osobno kupuję jeszcze suplement Q10. Im jesteś starszy, tym
bardziej go potrzebujesz.

Jeśli pracujesz jak ja przy komputerze, sugeruję Ci używać zatyczek
do uszu, albo słuchawek eliminujących dźwięk otoczenia.
Nawet drobne dźwięki rozpraszają, bo część umysłu śledzi, czy
nie ma wokół jakiegoś zagrożenia. Mamy taki instrument
w mózgu pierwotnym i da się go wyłączyć właśnie przez eliminację
dźwięków z otoczenia.

I jeszcze ostatnie na koniec; skupienie się na tym co jest najważniejsze.
Tu przypomina mi się, co pisał w swojej książce Joe Girard, który
jest w księdze Guinessa jako najlepszy sprzedawca świata.
On mówi, że w pracy zajmował się praca i myślał tylko o tym, jak zwiększyć
sprzedaż. W tym czasie jego koledzy pili kawkę, urządzali sobie pogawędki,
palili papierosy.

To wszystko to jest koncentracja. Oczywiście możesz robić co chcesz
i jak chcesz. Zakładam, że skoro interesujesz się tym jak odnieść sukces,
to przynajmniej zastanowisz się nad tym co wyżej napisałem.
Jeśli się do tego zastosujesz, to efekty przyjdą bardzo szybko.
Zauważysz to w dochodach i w satysfakcji z wyników jakie osiągasz.

Sort:  

Moim zdaniem nie jest najważniejsze co masz na biurko co cie otacza oczywiście ma to wpływ na cb ( ale moim zdaniem bardzo mały). Bardziej siła tego jak mocno się angażuję w daną czynność. Czasami jak się wciągnę w jakąś czynność, mój mózg umie się tak wyłączyć że nie słysze co ktoś do mnie mówi i nie potrzebuje do tego sluchawek wyciszajacych. Spróbuję z ciekawości (może się mylę że ma to mały wpływ) zrobić porządek na biurko oraz gdy zaczne jakąś pracę wyłączyć powiadomienia w telofonie. Ale będzie cieżko bo wiekszość czego robie, używam telefonu od którego jestem uzależniony ( ale to nic dziwnego w moim wieku)

ja mam właśnie ten problem, że mnie wszystko dookoła rozprasza i wtedy szybko się dekoncentruję :/ a nie wspomnę już o tym, jak wiele rzeczy robię jednocześnie, co też nierzadko kończy się fiaskiem :/ dzięki za temat wart przemyślenia :)

Masz rację trochę z tym telefonem,ale w dzisiejszych czasach trudno nie posiadać lub nie odebrać telefonu(przecież może dzwonić klient)Jak ktoś zarabia własnie w ten sposób.Co do skupienia się,mnie bardziej denerwuje cisza ,właśnie w tedy nie mogę się skupić.Zakładam słuchawki fakt eliminują hałas z zewnątrz,ale w słuchawkach leci muzyka.Przynajmniej ja tak się bardziej mogę skupić

Kiedyś uczyłam się ze słuchawkami na uszach ;) teraz preferuję ciszę. Myślę, że jak człowiek jest spokojniejszy wewnętrznie to i zaczyna lubić ciszę, co nie oznacza oczywiście że nie słucha muzyki ;)

Ja jestem trochę dziwny w pracy może nie grać radio a nawet mnie nie kiedy denerwuje jak gra. W domu nawet teraz jak do Ciebie piszę leci Five Finger Death Punch bardziej mogę zebrać myśli.
Ps. Kapela warta polecenia

Nie jesteś dziwny, to tak działa :) Jest muzyka i muzyka, jedna nas drażni a inna uspakaja a to zależy także od naszego nastroju i od tego co w danej chwili robimy.

Stwierdziłem, że nie będę przepłacał za suplementy kupowane
osobno i zrobiłem swój własny o nazwie Geniusz.

To Twój tekst? Bo pod tym "suplementem" podpisuje się pewien osobnik.

Hej, dobry tekst i mam do niego a raczej do Ciebie pytanie. Jakie suplementy polecasz najbardziej na redukcję stresu?

@reported has voted on behalf of @minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond. To be Resteemed to 4k+ followers and upvoted heavier send 0.25SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Jak widzę takie posty to się zastanawiam, bo nawet jakbym chciał to by mi nie wyszło, jakim cudem potraficie je tak spaprać wizualnie? Nie da się tego normalnie czytać... Popracuj proszę nad prezencją swoim tekstów.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62668.27
ETH 3332.07
USDT 1.00
SBD 2.46