You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Zastanów się nad tym,"

in #polish7 years ago

Masz rację trochę z tym telefonem,ale w dzisiejszych czasach trudno nie posiadać lub nie odebrać telefonu(przecież może dzwonić klient)Jak ktoś zarabia własnie w ten sposób.Co do skupienia się,mnie bardziej denerwuje cisza ,właśnie w tedy nie mogę się skupić.Zakładam słuchawki fakt eliminują hałas z zewnątrz,ale w słuchawkach leci muzyka.Przynajmniej ja tak się bardziej mogę skupić

Sort:  

Kiedyś uczyłam się ze słuchawkami na uszach ;) teraz preferuję ciszę. Myślę, że jak człowiek jest spokojniejszy wewnętrznie to i zaczyna lubić ciszę, co nie oznacza oczywiście że nie słucha muzyki ;)

Ja jestem trochę dziwny w pracy może nie grać radio a nawet mnie nie kiedy denerwuje jak gra. W domu nawet teraz jak do Ciebie piszę leci Five Finger Death Punch bardziej mogę zebrać myśli.
Ps. Kapela warta polecenia

Nie jesteś dziwny, to tak działa :) Jest muzyka i muzyka, jedna nas drażni a inna uspakaja a to zależy także od naszego nastroju i od tego co w danej chwili robimy.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49