Kiedy Kuba rozpruwacz spotyka gacka czyli Batman w Świetle lamp gazowych

in #polish5 years ago (edited)

Kiedy zabierałem się za tą animacje nie miałem pojęcia o tym, z czym tak na prawdę miałem do czynienia, a miałem z prawie najlepsza animacja o Batmanie ostatnich lat, ale po kolei.

Batman w Świetle lamp gazowych nie jest typowa opowieścią o gacku.

Cała opowieść dzieje się w czasach wiktoriańskich.

Batman jest detektywem który musi rozwikłać zagadkę tajemniczych śmierci.

Komiksu nie czytałem wiec tym bardziej byłem zaskoczony cała opowieścią.

Sama historia jest bardzo interesująca ktoś zabija młode kobiety i nikt nie potrafi wpaść na trop kim jest zamaskowany morderca.

Batman oczywiście kostium ma przystosowany do obowiązujących czasów i nie posiada jakiś mega wielkich wynalazków a używa mózgu by rozwikłać ta dziwna i krwawa zagadkę.

Powiem wam że animacja świetnie się bawi widzem, sugerując, że morderca jest taka osoba a na końcu się okazuje ktoś zupełnie inny.

Oczywiście w filmie pojawia się znani przeciwnicy Batmana na czele z Selina oczywiście.

Minusem tej animacji jest kreska głównego bohatera odrzucał wygląd Bruce’a wyglądał jakby był wystrugany z drewna i kiepska mimika twarzy, zaś na plus idzie ciekawie zrobiona Selina.

Batman raczej skierowany dla starszej młodzieży ponieważ ilość zabójstw trochę może odstraszyć młodszych tak jak wątek romantyczny między drewnianym Brucem a Selina. Kiedy doszedłem do finału to przecierałem oczy z szoku a w głowie kłębiły mi się pytania jak? dlaczego?.

Animacja wyszła na DVD w 2018 roku, szkoda ze nie była puszczana w kinach bo przeszła bez echa i gdyby nie drewniana postać Bruce’a, który na ekranie wyglądał jak chodzący kawał drewna ( o niebo lepiej wyglądał w pelerynie) to była by to najlepsza animacja od 93 roku.

Mrok, zagadka i bardzo duszny klimat powodują, że widz oczekuje co się wydarzy kim jest tajemniczy chirurg, który dokonuje makabrycznych zbrodni i kto może pomoc rozwikłać tak wyrafinowana a zarazem tak oczywista zagadkę.

Bardzo ciekawie się prezentuje tutaj komisarz Gordon, który pomaga w śledztwie, a jego charakter bardzo przypomina to z komiksów, zaś jego żona ma pewna tajemnice.

Gotham pełne tajemnic to właśnie jest to co przykuło moja uwagę uwielbiam jak akcja się dzieje w Londynie w latach 1890-1940, tutaj Londynu nie mamy ale mamy wzorowany na niego Londyn i szalonego mordercę który rozpruwa brutalnie swoje ofiary.

Polecam obejrzeć bo finał jest niezwykle zaskakujący.

Dziękuje za przeczytanie
Zdjęcia pochodzą z https://m.imdb.com/title/tt7167630/

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64222.70
ETH 2651.63
USDT 1.00
SBD 2.77