Podsumowanie roczne / Postanowienia noworoczne [Fit motivation - transformation] [PHOTO] - #TemaTygodnia

in #polish7 years ago (edited)


metamorfoza.jpg


kreska-2.jpg


Cel został osiągnięty! Założenie było bardzo proste: musi się udać! trzeba to zrobić! Koniec kur*a z kompleksami!


Podsumowanie roczne
Postanowienia noworoczne
[Fit motivation - transformation]
#TemaTygodnia

Moje postanowienie na 2017 rok zaczęło się dokładnie 6 Grudnia 2016,
chciałem zrobić coś dla siebie na mikołaja, stwierdziłem że jestem
spasiona świnia i trzeba schudnąć :)
Założenia były proste... muszę to zrobić i koniec kropka!

  • Mam schudnąć 20 kg! (Było 88kg, jest 68kg). -ZROBIONE
  • Zero słodyczy! żadnych ciastek, ciasteczek, placków, cukierków itp, nawet na święta nie zjadłem nic słodkiego (jedyne co słodziłem to jedna łyżeczka cukru do kawy, która i tak ograniczyłem do ok max 5 tygodniowo). -ZROBIONE
  • Zero napojów słodzonych, wcześniej potrafiłem wypić 2 litry Coli dziennie. -ZROBIONE
  • Całkowicie wyeliminować wszystko co smażone na tłuszczu. -ZROBIONE
  • Ćwiczyć -ZROBIONE


Sukces!



11.jpg


22.jpg


Cel na 2018 rok:




cel.jpg


Cel jest ambitny.
Trzymaj kciuki!


The purpose is ambitious.
Keep your fingers crossed!



kreska-3.jpg

A tu możesz dowiedzieć się czegoś o mnie i przybić przysłowiową piątkę:
https://steemit.com/polish/@kamilkowalski/dzien-dobry-steemowicze-or-hello-all

Here you will find something about me and here you can say hello:
https://steemit.com/polish/@kamilkowalski/dzien-dobry-stemowicze-or-hello-all


kreska-4.jpg


donate.jpg

STEEM | STEEM POWER | STEEM DOLLARS: @kamilkowalski


kreska-5.jpg


follow.jpg


kreska-3.jpg

If you want to see other unusual animals click here: https://steemit.com/@kamilkowalski

Sort:  

Wow! Gratuluję! Jestem pod wrażeniem Twojej pracy. Jeśli szukasz zdrowych przepisów, to może zainspiruję Cię moim blogiem. Pozdrawiam :)

Dziękuje :)
będę obserwował Follow :)

A co to za sobowtór po prawej stronie? ;) Gratulacje! Tak z dnia na dzień odstawiłeś cukier?

To X-man z bojlerem zamiast brzucha :D

Tak z dnia na dzień, uważam że jak czegoś się nie zrobi od razu to się nie zrobi wcale albo będzie się odwlekać itp...
Cukier/słodycze i Cocacole (napoje słodzone) traktuje jak Człowiek w Klubie AA Vódkę -
Alkoholikiem jest się całe życie - A ja wiem że jak spróbuje Cocacoli albo jakiś słodyczy to wrócę do tego jak alkoholik do Vódy :)

Tak że trzeba być twardym, powiedzieć sobie: Nie! i Koniec!
Ja miałem taki stan że na basen nie chodziłem, nad wodę nie jeździłem, nie ściągałem podkoszulka bo się masakrycznie wstydziłem :(

Z każdym centymetrem mniej i kilogramem mniej była mega Duma z siebie- i to motywowało żeby dalej, dalej i dalej.

Polecam:

wow, gratuluje...

Czapki z głów Kamilu ! Brawo za konsekwencję, brak folgowania sobie i odwagę, że wrzuciłeś swoje zdjęcia.
Trzymam kciuki za kaloryfer :) Ale wiem, że z takim podejściem i cechami charakteru uda się i za rok zobaczymy zdjęcia pięknej rzeźby :)

Dziękuje, musi się udać :)

Z tego wszystkiego najtrudniejsze było właśnie dodanie fotografii / pokazanie swojego ciała / swoich kompleksów.

Gratulacje :) na wakacje życzę już kraty na brzuchu :D

Good trimming of extra fats

Ładnie zleciałeś! Graty!

No, no, no... gratulacje Kamil i powodzenia w tym roku :)

Brawo! Tak trzymać!

:) Bardzo dziękuje :)

Super dobra robota trzeba zrzucić zbliża się lato :)

:)
Dokładnie :D
Dzięki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58805.73
ETH 2642.82
USDT 1.00
SBD 2.45