Dzień Dobry Steemowicze! | Hello All

in #polish7 years ago

naglowek-youtube.jpg

Dzień Dobry Steemowicze! Nazywam się Kamil trafiłem tu dzięki @kryptoraport , za co bardzo im dziękuje :)

Z wykształcenia jestem informatykiem, chociaż bardziej grafikiem , prowadzę firmę produkującą przypinki, hobbystycznie prowadzę wydawnictwo dla miłośników Fauny I flory :) http://www.spis-hodowcow.pl/strona-emagazyn
Tu macie do pobrania jeden z numerów magazynu, może się Wam spodoba:
https://drive.google.com/file/d/0B5JG8Q2DOL5EdUtpbVJISE5XSW8/view?usp=sharing

Kocham ogrody, uwielbiam zwierzęta :)
kilka fotografii mojego zwierzyńca: http://www.spis-hodowcow.pl/kamil
Kilka dni temu przygarnęliśmy starego kota przybłędę , nazwa się "Brzydal" aleeee o tym będą już może osobne wpisy na Steemit :)

Razem z Synem nagrywamy też filmiki na Youtuba :) Wiecie na starość człowiek głupieje ;)
To jeden z nich:
Co jest w środku Telewizora - What's inside the TV
Film (English Subtitle):

Pozdrawiam Wszystkich Steemowiczów :)

Sort:  

Witamy na pokładzie :)

Witam, witam, miło poznać :)

Zapomniałem wcześniej napisać, a się nie doczytałem - skąd jesteś?

Liczyłem na to, że z Wrocławia, ale też fajnie :P

Chyba duzo nas laczy, kocham ogrody i uwielbiam zwierzeta ;-)
I oczywiscie jestem za crypto i blockchain!

Cześć, Cześć , miło poznać :)

Witam kamil
Dobry z cb świr nie powiem ( oczywiście w pozytywnym znavzeniu tego słowa :)
Nigdy bym nie wpadł by z rury i fajerwerki zrobić bazukę a zawsze za młodu o tym marzyłem ( może lepiej że wtedy nie było takiego dostępu do internetu bo bym jeszcze zrobił komuś krzywdę. Hihihi
A co do telewizora z dupka, cały czas taki posiadam mój tata kupił taki mamie na rocznice ślubu dobre kilkadziesiąt lat temu, przez co teraz moja mam nie chce go wyrzucić i twierdzi że tylko taki ma to coś w sobie. Powodzenia w rozwijaniu się na steemit.

Witaj na Steemit i powodzenia

Witamy i pozdrowienia z Holandii!!!

:) Potęga internetu, tu Holandia, tu Kraków :)
Ciepłego dnia wam życzę bo w Krakowie zimnica ;/

;)

U nas też leje.. :/

Witam serdecznie :) Twoje wpisy sa bardzo ciekawe i juz mam cie w swoim gronie ....bede obserwowala hihihihi :) Milej zabawy na Steemit :)

Witaj :)
też jestem tu nowy - widzę, że "informatyków" nam tu przybywa.
Powodzenia z pisaniem ciekawy wpisów !

Dziękuje bardzo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66425.17
ETH 3185.93
USDT 1.00
SBD 2.63