You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak właściwie zaczęła się moja przygoda z muzyką?

in #polish6 years ago

Choć sam w późniejszych czasasch już samego Liroya nie słuchałem, to jednak on był tym pierwszym który dał rozgłos, kiedy miałem z 10lat ale bardziej wcięgnięty zostałem w to właśnie przez Peje kiedy przeczytałem jeszcze w późniejszym czasie jakiś wywiad w jednym z czasopism "Ślizg" albo "Klan" No Peja ze Sweet Noise też już jakiś czas temu nagrali i rap można połączyć prawie ze wszystkim ale nie zawsze wydzie. Tu akurat jest całkiem spoko, i pamiętam już podobne połączenie, przez same zespoły jak House of Pain czy Limp Bizkit (taki rap - metal) A sam też słuchałem różnej muzyki, od Edyty Bartosiewicz, Hey, Varius Manx po Dżem, Metalica, jakieś elektroniki i wszystko co po prostu wpadło mi w ucho. Bardziej wybiórczo same utwory, niż płyty czy kasety ;) I szczerze, też sam z chęcią zrobiłbym takie połączenie z jakimś zespołem, nagrał numer czy też zagrał koncert przy żywych instrumentach. :)

Sort:  

To fajny pomysł, pogadaj z @ptaku i może coś razem zrobicie, to by było ciekawe.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43