[PL] Witajcie kochani! ♥️

in #polish7 years ago (edited)

Witajcie kochani!

Odkąd pojawiłam się na Steemit otrzymywałam pytania czy będę także publikowac w swoim ojczystym języku.

Zdecydowałam, że tak!

Chciałabym by Steemit w Polsce był równie popularny jak za granicą i, by nasza społeczność stała się znaczącą!! A co! 💪💪😁

Także do dzieła! Działajmy, promujmy, piszmy!

Sciskam Was ciepło ze słonecznej Barcy!

Kasia

pierogi.jpg
source

Sort:  

Polska społeczność na pewno ma jeszcze wiele do zrobienia... ale by nadać sprawie trochę kontekstu - rok temu bywało, że w ciągu miesiąca było publikowanych zaledwie kilka polskich tekstów. W grudni polskich tekstów ukazało się ponad 2000 - jest progres :)

Chciałabym by Steemit w Polsce był równie popularny jak za granicą i, by nasza społeczność stała sięznaczącą!!

Spojrzałem na Twój profil. Widzę, że dobrze sobie radzisz z językiem angielskim - czego odzwierciedleniem są Twoje wyniki.

Receptą na budowanie silnej narodowej społeczności są właśnie takie osoby, które aktywnie działają na arenie międzynarodowej, a jednak nie zapominają o swoich rodakach i aktywnie ich wspierają - bynajmniej nie tylko głosami, a np. poprzez... edukacje swoich rodaków, co można robić, by lepiej radzić sobie na anglojęzycznych wodach :)

A tak z innej beczki - może stworzysz także polską wersję twojego posta powitalnego, który mogłabyś opatrzyć tagiem #polish? Podejrzewam, że post po angielsku umknął wielu osobom - np. mi ;) :)

Witam po raz drugi, tym razem na #polish. :)

Witam rodaków :)
dopiero zaczynam swoją przygodę z Steemit. Co mi doradzicie, o czym pisać?Dodawać zdjęcia do tekstów?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62904.22
ETH 2571.38
USDT 1.00
SBD 2.76