You are viewing a single comment's thread from:

RE: Biegając z nożyczkami - z życi[a] wzięte.

in #polish5 years ago

Hehe no to ja mam podobnie jak @bowess.
Mam nożyczki w szufladzie w kuchni, jak by zniknely to mam i w lazience, mam w apteczce, nawet w szafce w korytarzu, tuż obok drzwi od kuchni.
U mnie nożyczki są i są pod kontrolą- pewnie dlatego, że mam maluchy.
Co z tego, że są? Czy dzięki temu moje produkty zawsze lądują tam gdzie trzeba?
A gdzie tam! To, że milionpięćsetstodziewięćset razy pod rząd mi się coś wysypało nie oznacza, że i tym razem tak będzie... kto by sie fatygował by otworzyć szufladę... a po co to, a na co? Tym razem na pewno się uda... :D

Sort:  

Następna :D
Ja to przynajmniej wytłumaczenie mam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57111.61
ETH 2875.04
USDT 1.00
SBD 3.69