You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 8 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago (edited)

Lubię większość piosenek świątecznych i kolęd. Czy to tych polskich, angielskich, niemieckich czy rosyjskich. Po prostu lubię śpiewać i to chyba dlatego :D Niektóre kolędy polskie gram na flecie lub zabawkowych gitarach córek. Wadą grania na flecie jest to, że usta są zajęte i nie da się śpiewać, stąd mój pomysł by kupić sobie keyboard, ale w tym roku niestety się nie wyrobie ani czasowo ani finansowo.
Obecnie moją ulubioną piosenką świąteczną jest "Ulepimy dziś bałwana"- i prosze mi tu nie mówić, że nie jest to piosenka świąteczna- dla mnie jest i już! Gdy ją śpiewam to czuję magię świąt, rodzice wtedy na mnie krzyczą i nie lubią mnie bardziej niż zwykle.

Najlepsze zostawiłam na sam koniec- anegdotka.
Jak jeszcze byłam dzieckiem siostra mojej babci wraz ze swoimi dziećmi spędzała różne święta wraz z nami- u babci. Boże Narodzenie, Wielkanoc, imieniny, urodziny, Sylwester- zawsze tą samą ekipą u babci.
Pewnego roku w Wielkanoc był bardzo smętny klimat, ciocia wstała wtedy od stołu i powiedziała:

  • Co wy tacy smutni? Stypa jest czy co? Trzeba się cieszyć! Pan Bóg się dziś urodził! Dzisiaj w Betlejem, dzisiaj w Betlejem wesoła nowina!

Co prawda... ciocia pomyliła trochę święta ale dzięki temu klimat tamtej Wielkanocy był wyjątkowy, porównywalny do Bożego Narodzenia. Ja wraz z kuzynostwem szybko dołączyliśmy się do kolędy, a potem pozostali dorośli.
I dlatego uwielbiam święta! Bo u babci nigdy nie było sztywno wytyczonych reguł i każdy mógł świętować jak chciał <3

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42