You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 3 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago

@mariaaneta1971 bywałaś u mnie od samego początku gdy tylko pojawiłam się na platformie, votowałaś i komentowałaś moje zdjęcia, które tamtego czasu zdobywały po ok 10 "lajków" i to ty motywowałaś mnie bym dalej robiła swoje mimo, że jest mały odzew, zawsze miałam jakieś ciepłe słowo od ciebie.
Gdy myślę o swoich początkach tutaj zawsze mam w głowie twój nick. Dziękuję, że mnie wspierałaś.


@emsonic dziękuję, że zaprosiłeś mnie do grupy. Od dłuższego czasu bywasz u mnie na blogu i nie szczędzisz mi miłych słów. Bardzo rozweselasz mnie od czasu do czasu(%) gdy wspomninasz na discord, że to ty mnie zaprosiłeś i że jesteś z tego powodu dumny. Z każdym twoim komentarzem dotyczącym moich artykułów jest mi na prawdę bardzo miło:) Rób dalej swoje i nie poddawaj się.


@theadelina czy ty to w ogóle przeczytasz? Czemu cię nie ma? Czasem wpisuje twój nick myśląc, że być może jakimś cudem nie wyświetlają mi się twoje wpisy. Nowych wpisów nie ma, ale są stare i czasem do nich wracam. Mam nadzieje, że kiedyś ty wrócisz tu i jakimś cudem to przeczytasz i się uśmiechniesz.
Bardzo lubiłam twój styl pisania i bardzo fajnie toczyło mi się z tobą dyskusje w komentarzach. Równie fajnie czytało się twoje dyskusje z innymi użytkownikami.
Cenię twoją pewność siebie i otwartość. Dziękuję, że doceniłaś moje posty. Wracaj na Steem!

Sort:  

@julietlucy hehe dziękuję za miłe słowa

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56208.10
ETH 2476.58
USDT 1.00
SBD 2.26