You are viewing a single comment's thread from:

RE: Power Down- Odchodzę?

in #polish6 years ago

Niestety życie nie jest sprawiedliwe, ani to realne ani w internecie. Fakt faktem, że większość głosów, które i ja słyszałam na temat Steemit stanowczo mówiły, że miejsce to jest wyjątkowe właśnie ze względu na to, że oceny twoich postów zależą od tego jakiej jakości są te treści i jednak rzadko się to sprawdza w praktyce. Często trafiam na wysoko oceniane treści, które nie mają wartości, często również trafiam do osób, które mimo, że widać, że włożyły dużo pracy i starań w swój tekst dostają grosze... Pod tym względem można się na Steemit zawieść, takie sytuacje są demotywujące i wcale nie dziwi fakt, że ludzie opuszczają Steemit.
Ja od początku nie nastawiałam się na realne zyski, a tokeny traktowałam jako dodatkową motywacje i chyba dzięki temu nadal tutaj jestem. Póki sprawia mi przyjemność pisanie to pisze, robię przerwy, może kiedyś odejdę, ale wiem, że nie zmarnowałam swojego czasu tutaj a wręcz przeciwnie poznałam fajnych ludzi, dowiedziałam się ciekawych rzeczy, o których pewnie bym się nigdy nie dowiedziała jak by nie steemit.
Życzę powodzenia w innych działaniach:)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61659.26
ETH 2446.04
USDT 1.00
SBD 2.60