You are viewing a single comment's thread from:

RE: Z pamiętnika matki przedszkolaka

in #polish5 years ago

Wiesz, ja też ufam Leonowi. Może nie nakarmil by ich czy nie przebral w razie potrzeby, ale na pewno nie pozwolił by im wyjść z domu lub by ktoś obcy zbliżył się do nich. A poza tym troszkę go kocham i nie wyobrażam sobie zostawić go sam na sam z moimi pomysłowy i dziewczynami 😂
Świetny pomysł z tą zabawa w przedszkole! Ja w życiu bym na to nie wpadła. Jednak od czasu do czasu mówiłam dziewczynom, że już niedługo przedszkole i tłumaczyłam jak tam fajnie, czemu tam idą i bla bla bla (chociaż tyle :p).
Swoją drogą teraz już się domyślam skąd temu małemu wziął się pomysł na prezent dla mamusi - oczywiście mowa o Twoim laptopie, którego dostałaś od synka 😁
Co do ulubionych kolegów i koleżanek - moja wczorajszą rozmowa z Łucja:

  • i co, fajne są koleżanki i koledzy w przedszkolu?
  • Nie!
  • Czemu?
  • Bo się nie dziela zabawkami.
  • Ojej... Na pewno w końcu się polubicie i będziecie się wymieniać zabawkami. A ty się dzielisz kochanie?
  • Noł Noł Noł!

Jest i tak milion razy lepiej niż myślałam, że będzie. Jednak dzieci są niesamowicie mądre i odważne <3 a moje w dodatku tak jak mówisz - maja siebie <3

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62904.98
ETH 3359.08
USDT 1.00
SBD 2.46