Odpowiedzi w konkursie @pl-filmy

in #polish6 years ago (edited)

Biorę udział w zabawie @pl-filmy organizowanej przez @kusior!
Oto moje odpowiedzi:

1. Filmy którego reżysera omijasz z daleka?

Może będzie to odpowiedź nieco wymijająca, ale nie unikam filmów żadnego reżysera. Szukając filmu do obejrzenia skupiam się bardziej nad jego tamatem, problematyką jaką porusza, ewentualnie nad doborem aktorów grających w produkcji. Jedyny reżyser, który przyszedł mi na myśl to Patryk Vega, ale nie ma ku temu żadnych obiektywnych powodów, bo ani jednego jego filmu nie widziałam. Nie interesują mnie tematy poruszane w filmach, które reżyserował. Nie jestem w stanie ocenić wartości jego filmów ani jego talentu do reżyserowania.

2. Przy jakiej komedii najlepiej się bawisz?

Pierwsze co przychodzi mi na myśl poza komediami z Adamem Sandlerem :D to filmy z udziałem Owena Wilson'a i Jackie Chan'a. Uwielbiam odważnych, walecznych ale i zabawnych mężczyzn.
Poza tym kogo nie bawi "uno mas"?!


(akcja od 1:20) link

3. Jaki film oglądasz na gorszy nastrój?

Na pewno jakiś melancholijny, smutny, jeszcze bardziej dołujący, wywołujący ciężki płacz. Kiedyś "Lessie wróć", później "Szkoła uczuć", "Wall-e", teraz "Zielona mila" i wiele innych, które nie mogą mi wpaść do głowy.
(Jeżeli to czytacie to może podajcie swoje propozycje smutnych filmów, dawno nie oglądałam czegoś wyjątkowo poruszającego, a chętnie przepłukam oczy).

4. Który artysta tworzy według Ciebie najlepszą muzykę filmową?

Trudne pytanie... bardzo trudne. Głupio się przyznać, ale nie mam pojęcia w ogóle jaki artysta tworzy muzykę do jakich filmów. Może ugryzę ten temat z innej strony... Uwielbiam muzykę z Harry'ego Potter'a! Tworzy ona wspaniały, magiczny klimat. To niesamowite, że muzyką można tak "grać". Bez wątpienia autorami tej muzyki są niesamowici artyści i choć nie wiem kto to, uważam, że są najlepsi!

5. Jakie filmy z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

Król Lew! Arcydzieło wszechczasów, klasyk dzieciństwa. Kto z nas nie płakał na tym filmie? Kto z nas nie łudził się oglądając go kolejny raz, że tym razem może Mufasa się obudzi?

A poza tym to wiadomo- Smerfy i Gumisie ;)

6. Który film kojarzy Ci się najbardziej ze słowem KLASYK?

Patrz wyżej. Poza tym hmmm... "King-Kong", "Titanic".

7. Jaki jest najdłuższy serial, który oglądałeś?

Jak byłam mała to oglądałam z babcią "Modę na sukces". Do dziś uważam, go za koszmar dzieciństwa, a sama muzyka z czołówki powoduje, że się denerwuję. Byłam bardzo absorbującym dzieckiem i gdy moja babcia nie poświęcała mi uwagi, bo oglądała go to łamała mi serce. Odcinki dłużyły się dla mnie w nieskoczoność, tym samym dłużyło się moje cierpienie. Oczywiście nie mogłam wtedy siedzieć w pokoju obok i się bawić, musiałam być przy babci i czekać aż mój koszmar minie.
Może dlatego do dziś jakoś niespecjalnie oddaje się oglądaniu seriali? Na pewno za czasów gimnazjum czy technikum oglądałam "Dr. House'a", i wszystkie kryminalne zagadki z wszystkich możliwych miast, ale nie jestem w stanie powiedzieć ile odcinków czy ile sezonów... i nie jestem w stanie powiedzieć czy było tego więcej niż tej piekielnej "Mody na sukces".

8. Jaki film określisz swoim guilty pleasure?

Komedie z Adamem Sandlerem.

9. Jakie jest Twoje największe filmowe rozczarowanie?

Ciężko powiedzieć... Na pewno jestem rozczarowana bajkami, które ja oglądałam za dzieciaka, a które dziś w odnowionych wersjach oglądają moje córy. Niby im się podoba, niby to jest najważniejsze... Ale dla mnie nie jest to to samo.

hj.jpg

9. Który film Cię pozytywnie zaskoczył, chociaż się tego po nim nie spodziewałeś?

Nigdy nie zakładam z góry, że jakiś film mi się nie spodoba... a jeżeli już tak zakładam to go nie oglądam. Wyjątkowo w grudniu zmieniłam zasadę dla mojego chłopaka i poszłam na film "Aquaman" i opisałam to w tym poście. Jak się okazuje warto być w życiu otwartym, nawet jeżeli wcześniej dziesiątki razy przekonywałeś się, że coś nie jest dla ciebie.


To już koniec pytań i odpowiedzi! Zapraszam Was wszystkich do wspólnej zabawy z @pl-filmy!


P.S.

Skoro już jesteśmy w tematyce filmów, a żadne pytanie nie pasowało bym wspomnia o tym, to po prostu dodam na koniec, że ta produkcja zachwyciła mnie pod każdym względem. I reżyser i obsada i humor, po prostu wszystko!
Dodam jeszcze, że twórca tej perełki ma na swoim koncie więcej świetnych filmów i jest moim dobrym kolegą.
Polecam gorąco!



Sort:  

🏆 Hi @julietlucy! You have received 0.2 STEEM reward for this post from the following subscribers: @cardboard
Subscribe and increase the reward for @julietlucy :) | For investors.

Ad.3
"Gwiazd naszych wina" 😥

Dziękuję :)

Wielkie dzięki, że wzięłaś udział w konkursie :)

Ja też na doła lubię obejrzeć coś jeszcze bardziej dołującego :) Myślę, że "Mój przyjaciel Hachiko" jest odpowiednio wzruszający.

To o tym psiaku... Świadomie unikałam tego filmu, te z psami działają na mnie najmocniej, ale może w końcu się odważę.
Dzięki ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57983.67
ETH 2465.71
USDT 1.00
SBD 2.41