You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego warto pisać na Steemicie?

in #polish7 years ago

Duża część członków na Steemit przybyła z racji "patrzenia" na dochody związane z pisaniem postów. Niestety, duża część z nich patrząc po aktywności zaraz odeszła - dlaczego? Ponieważ tutaj nie dostaje się za nic tylko za naprawdę wartościowe i ciekawe teksty.

Świetnym pomysłem jest #tematygodnia, jestem pod ogromnym wrażeniem jak jeden "konkurs" może rozwijać tyle ludzi. Chciałbym zauważyć, że tutaj ludzie piszą naprawdę teksty od serca i "z życia wzięte" a czy może być coś lepszego niż opisywanie własnych doświadczeń i dzielenia się tym z innymi?

Super też, że zauważyłeś to co napisałem o odmiennym zdaniu innych użytkowników. Naprawdę podkreślam to ile mogę - Steemit jest platformą udowadniającą, że Polska społeczność potrafi ze sobą rozmawiać i dyskutować na wysokim poziomie. Niestety negatywna fala, która jest zsyłana na Facebook'a dla "normalnych" ludzi jest po prostu niedorzeczna. Strasznie nie lubię postów, gdzie Polak jest przedstawiony jako cham i tzw. "cebula", bo to zwyczajnie przedstawia naszą społeczność w złym świetle - na szczęście osoby które zajrzą i dołączą do Nas (Steemit) zobaczą zupełnie inną stronę naszych rodaków :)

Wszystkiego dobrego!

Sort:  

Ja akurat myślę, że samo zainteresowanie Steemitem jako miejscem do zarabiania samo przez się nie jest złe. Ważne, aby potem zrozumieć także, że ci, którzy mogą Ci tutaj zapłacić, chcą za to dostać dobry towar. Coś, co się przeczyta przyjemnie, albo się czegoś nauczy itp. Jak na każdym innym rynku.

Ten moment "Polski potrafiącej rozmawiać" jest dla mnie ogromnie ważny. Na przykład wielu z nas pisze zza granicy i to już otwiera na inne perspektywy. Ja zresztą widzę tę steemitową działalność - budowanie społeczności - także w szerszym, międzynarodowym kontekście szukania wspólnego języka na skalę całej tej "wieży Babel", jaką jest światowy internet - bezmiar setek religii i kultur.

Nie tylko Polacy muszą moim zdaniem przyzwyczaić się, że nawet to co dla nas najbardziej oczywiste - może być kwestionowane przez kogoś z Indii czy z Iranu.

Nie miałem na myśli, że to złe, jednak mogło tak to zabrzmieć. Zaznaczyłem tutaj, że dużo osób myślało, że pieniążki lecą z nieba za każdy byle jaki post :)

Dodatkowym fajnym faktem jest to, że można tutaj nauczyć się "otwierać na innych". Sam miałem mały lęk przy opowiadaniach o swoich przemyśleniach czy marzeniach jednak zaraz po pierwszych postach zrozumiałem, że Steemit to "inny świat" i tutaj można rozmawiać o wszystkim i nie trzeba się bać swojego zdania :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59836.36
ETH 2365.02
USDT 1.00
SBD 2.47